DIORLISSE '800 ROSE DES NEIGES'

donderdag, september 13, 2012


Kleine oneffenheden en groeven op je nagels zijn vaak heel onschuldig maar allesbehalve aantrekkelijk. Over de oorzaak van nagelgroeven tast men nog een beetje in het duister, maar volgens sommige theorieën zouden ze ontstaan bij het ouder worden of bij een tekort aan bepaalde mineralen.

Gelukkig zijn er tal van hulpmiddeltjes op de markt zoals een polijstvijl of een 'ridge filler', waarmee je het nageloppervlak opnieuw glad en egaal maakt. Dior heeft zo'n 'ridge filler' in het assortiment, die de groeven als het ware 'opvult' en de nagel perfectioneert.




Uiteraard kunnen ook zij die geen last hebben van groeven deze 'ridge filler' gebruiken. Voor een optimaal resultaat breng je een laagje Diorlisse aan op perfect gereinigde nagels, die tevens dienst doet als basislak. Je zal merken dat het nageloppervlak er een stuk egaler uitziet en dat je veel makkelijker de nagels kan lakken.

Bij mezelf heb ik ook ondervonden dat wanneer ik Diorlisse heb gebruikt, mijn nagellak veel langer blijft zitten. Je kan Diorlisse dus een beetje vergelijken met een 'primer'. Diorlisse zou naar het schijnt ook de nagels steviger maken, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is. Zelf heb ik niet echt van breekbare nagels, dus daar kan ik helaas niet veel over vertellen.



Net zoals bij de lakjes, is ook Diorlisse voorzien van een breed, en vooral handig kwastje. Diorlisse is verkrijgbaar in 2 mooie pastelkleuren, '500 Pétale de Rose' en '800 Rose des Neiges'. Zelf vond ik 'Rose des Neiges' iets beter bij m'n huid passen dan de andere kleur, die iets warmer toonde.



Hier heb ik een laagje Diorlisse '800 Rose des Neiges' aangebracht, wat toch wel voor een mooi en glad nageloppervlak zorgt, niet?



En dit is het resultaat met de kleur '178 Cosmo' uit de Dior Summer Mix collectie eroverheen. Prima spul!


Wie binnenkort nog een basislak wil aanschaffen, moet deze zeker eens van dichtbij gaan bekijken én proberen! Ik kocht hem bij Ici Paris XL voor zo'n 20 euro, niet bepaald goedkoop maar wel elke cent waard!



5 reacties

  1. Heel geslaagd, zelfs op zich is Diorlisse al mooi. En met een kleurtje erover is het al helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ééntje van Hêrome, die is ook heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Kiss and Make-up: Diorlisse is inderdaad op zich ook al heel mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen