DE ALLEREERSTE DEAUTY BOX!

maandag, september 10, 2012

Eindelijk is het zover, de allereerste Belgische Deauty Box is een feit! Ik kreeg 'm vanmorgen in de brievenbus en kon uiteraard niet wachten om hem te openen én aan jullie voor te stellen.  

Wat is nu zo'n Deauty Box?
Deauty is een nieuwe manier om beauty addicts en en hun favoriete merken dichter bij elkaar te brengen. Nieuwe producten zijn leuk, maar met het steeds toenemende aanbod en nieuwe trends is het niet altijd makkelijk om je weg hierin te vinden.

Bij Deauty weten ze als geen ander dat elke vrouw (of man) een beautyproduct liefst eerst uitprobeert, vooraleer het te kopen. Met de Deauty Box kan je elke maand 4 tot 6 beautyproducten (voornamelijk in reisformaat) ontdekken tegen een voordelige prijs. De selectie bestaat uit grote internationale merken zoals Kiehl's, Redken, Essie, en zoveel meer!


De eerste Deauty Box is alvast een schot in de roos! Als men het niveau bij de volgende beautyboxen even hoog kan houden, dan belooft dit een daverend succes te worden!

Kijk zelf maar even mee... 


L'OREAL PROFESSIONNEL - Mythic Oil - 125ml (full size) - t.w.v. 19 euro

REDKEN - Full Effect 04 Nourishing Mousse - 65ml (250ml = 24,30 euro)

ESSIE - Nagellak 'Size Matters' - 13,5ml (full size) - t.w.v. 10,99 euro

CLARINS - HydraQuench Intensive Serum - 15ml (30ml = 58,50 euro)

NUXE - Micellair Reinigingswater met Rozenblaadjes - 125ml (full size) - t.w.v. 10 euro

























Nog even praktisch:
Abonneren op de maandelijkse Deauty Box kan op de site van Deauty.
Per maand betaal je 15 euro, maar voor die prijs wordt hij wel gratis thuisbezorgd én komt hij in een mooie verrassingsdoos!



Zijn jullie fan van de DEAUTY BOX?



7 reacties

  1. Ik ben wel onder de indruk en erg benieuwd of de volgende boxen ook zo fijn gaan zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook onder de indruk ! Als de volgende boxen van dit niveau blijven worden we flink verwend zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geweldige start, laten we hopen dat alle boxen zo mogen zijn. Enig minpuntje: als je per maand wil betalen, kan dat enkel met Visa of Mastercard. En dat heb ik niet... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook zo happy dat ik hem gisteren in ontvangst mocht nemen :-) Echt leuke producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi doosje en de inhoud is natuurlijk helemaal geweldig en dat voor maar €15,00!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zeker fan! Heb al een abonnement genomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Olivia: Hopelijk komt daar binnenkort verandering in, en kan je het abonnement ook op andere manieren betalen. :D

    @Marijke: Ooh leuk! Ik heb ook al zitten denken om een abonnement te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen