BODRUM: ENKELE SFEERBEELDEN...

vrijdag, september 28, 2012

Zoals jullie weten hebben the boyfriend en ik sinds dinsdag het regenachtige België ingeruild voor een weekje Turkse zon. Ik had jullie ook beloofd om vanuit onze vakantiebestemming Bodrum regelmatig te updaten en enkele sfeerbeelden te tonen, wat tot hiertoe niet altijd makkelijk ging aangezien het internetverkeer hier niet bepaald vlot te noemen is.

Ondanks de flauwe internetverbinding ben ik er toch in geslaagd om jullie al enkele foto's te laten zien van de streek waar we verblijven.



Het hotel valt heel goed mee en is gelegen in een grote, mooie baai. Vanuit onze hotelkamer die op het gelijkvloers is gelegen hebben wij een schitterend zicht wat met dit prachtig weer alleen maar nog mooiere beelden oplevert!
 


Wat ik jullie absoluut niet wilde onthouden is deze schattige poezenfamilie. Katten zijn hier in Bodrum echt overal aanwezig, ook in het hotel waar ze gelukkig op enkele 'goede zielen' kunnen rekenen die hen af en toe op een restje voedsel trakteert.

Het was niet simpel om de twee kleintjes, die een eigen stekje hebben bij het zwembad, netjes op beeld te krijgen maar na enkele pogingen is het dan toch gelukt!

Meer foto's, inclusief reisverslag staan zeker nog op de planning!

lyi günler!





9 reacties

  1. Oh, wat een schatjes! Veel plezier op je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve poesjes! Wat is het mooi daar, ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit daar!
    Ik wil ook weer vakantie..

    Bekijk ook onze blog:
    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen