USLU AIRLINES 'VIB'

woensdag, augustus 29, 2012

Heel wat lezeressen waren benieuwd naar het lakje van Uslu Airlines, dat ik eerder bij Zalando.be had besteld. En eerlijk gezegd, ik eigenlijk ook... Want neonkleurtjes zoals deze kunnen er op de nagels al eens anders uitzien dan in het flesje. En uiteraard was ik ook wel nieuwsgierig naar de kwaliteit ervan, want de lakjes van Uslu Airlines hebben de reputatie erg goed te zijn!



Het eerste wat me aan dit lakje opviel was de dunne consistentie. Geen idee hoe het met de andere lakjes van het merk zit, maar deze kleur 'VIB', is echt zalig om mee te werken! Op enkele nagels heb ik last van een paar kleine groefjes, die dit lakje als het ware opvult. Perfectie!   



'VIB' is geen crème lakje maar is er eentje met een mooie sorbet finish. Iets waar ik wel van hou, zeker bij dit soort kleuren! De kleur dekt mooi bij twee laagjes zoals op de foto, en met drie laagjes wordt de kleur natuurlijk nog intenser en meer dekkend.   



Ik vind deze kleur zeker geslaagd! Hij is een pak minder fel dan bijvoorbeeld 'Shocking Pink' van China Glaze, en daardoor ook iets makkelijker om te dragen. De droogtijd, die is meer dan ok! En net zoals bij de meeste lakjes, werd het bij deze na een viertal dagen tijd om alles er terug af te halen. 





De lakjes van Uslu Airlines zijn o.a. verkrijgbaar bij Zalando
Prijs: 19 euro


Wat vinden jullie van deze kleur?
En hebben jullie ervaring met lakjes van Uslu Airlines?





8 reacties

  1. Pretty! Bij zulke neon kleurtjes apprecieer ik die sorbet/jelly finish ook wel. Maakt het inderdaad draagbaarder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze nog niet maar het ziet er idd wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je mooi! Een beetje prijzig voor mij maar wie weet geef ik toch eens toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie! Ik vind zo'n sorbet/jelly erg mooi als het een beetje diepte kan laten zien, dat pakt niet bij alle 'jelly/sorbet' lakjes even goed uit.. Ik vind het wel prijzig, maar het gaat op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er inderdaad erg draagbaar uit voor een neon lakje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken het merk niet, maar de kleur is wel heel mooi! Niet té fluo, en dus zeker nog zacht genoeg. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, heel mooi kleurtje!! Zou ook echt iets voor mij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen