PERSOONLIJK: VAKANTIESTEMMING!

donderdag, augustus 16, 2012


Vanaf morgen ruil ik het dagelijkse pendelen tussen Gent en Brussel in voor twee weekjes vakantie. Heerlijk genieten van het mooie weer, lang slapen, lekker eten en vooral ontspannen met de bf! Wat er op de planning komt te staan weet ik nog niet, alles hangt af van het weer maar enkele shopnamiddagen zullen zeker niet ontbreken!


Geen idee of het aan het mooie weer ligt, maar deze turquoise nagellak 'Innocent Green' van L'Oréal tovert telkens weer een glimlach op m'n gezicht!


Matchend bij de nagellak: turquoise oorbellen!



Tijdens mijn vakantie heeft mijn haar altijd wel een beetje te lijden. Kérastase bracht drie nieuwe varianten uit op de verzorgende olie Elixir Ultime, die stuk voor stuk hemels ruiken! Er is er zelfs eentje voor fijn haar die ik maar al te graag uitprobeer!


Toen ik enkele dagen geleden thuiskwam van het werk stond dit tasje van Chanel mij op te wachten. Altijd leuk!


Sinds ik de verfrissende drankjes kokosnootwater van Vita Coco heb leren kennen, ben ik een enorme fan geworden! Deze van Pearl Royal zag ik afgelopen weekend bij traiteur Wit Zwart Deli in Antwerpen, die je alleen al omwille van de verpakking mee naar huis zou nemen!



Nog steeds populair ten huize Eva zijn de handige koffiecups van Nespresso. Vooral de variant Naora is een aanrader, wél limited edition!



Hebben jullie nog vakantieplannen?






7 reacties

  1. Geen plannen hier, maar geniet jij maar van je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke oorbellen ! Mijn verlof is helaas gedaan en heb er net mijn eerste werkdag terug opzitten :) Fijn vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Beauties: Leuk vooruitzicht! ;)

    @BeautyLoves en @Redhotjillypeppers: Thx ladies! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je verlof!! Met de mooie temperaturen heb je alvast een mooi vooruitzicht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marijke: Bedankt Marijke! Met het mooie weer gaat dat zeker lukken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet héél erg van jouw vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen