NUXE: REINIGINGSGAMMMA MET ROZENBLAADJES

woensdag, augustus 08, 2012


Alles wat maar een beetje naar rozen ruikt, heeft bij mij al een streepje voor. Het zal jullie waarschijnlijk dan ook niet verbazen dat ik met veel plezier aan de slag ging met enkele nieuwkomers uit het reinigingsgamma met rozenblaadjes van Nuxe. Want zegt nu zelf, de verleideijke en delicate geur van rozenknopjes... wie kan daar aan weerstaan?

Het nieuwe gamma, met als sterbestanddeel blaadjes van de Damasroos telt o.a. vijf basic producten voor dagelijks gebruik die elk met hun verschillende formule - te gebruiken met of zonder water - perfect inspelen op ieders wensen, voorkeur en gewoonten.




Om zelfs de meest gevoelige huid te laten meegenieten van het intens kalmerend en verzachtend effect van de Damasroos, kregen alle producten een parfum zonder allergenen dat specifiek voor de gevoelige huid werd ontwikkeld.



LAIT DÉMAQUILLANT CONFORT - 15,80€ (200 ml)

Een streelzachte melk die je samen met de 'lotion tonique douce' gebruikt en voor een fluweelzachte huid zorgt. Dankzij de superzachte tensioactieve bestanddelen wordt het evenwicht van de huid en de hydrolipidelaag gerespecteerd. Mag ook gebruikt worden om ogen en lippen te reinigen.

Deze reinigingsmelk is ideaal voor een gevoelige normale tot droge huid, maar ook voor mijn gemengde huid werkt hij prima zonder een vettig laagje achter te laten!



LOTION TONIQUE DOUCE - 15,80€ (200 ml)

De 'lotion tonique douce' is de tweede stap in het reinigingsproces en is ideaal om de reiniging af te ronden. De alcholvrije formule geeft een heel fris gevoel zonder de huid uit te drogen. Werkt verkwikkend en verfrissend dankzij het hamamelisbloemenwater.





EAU DE MOUSSE MICELLAIRE - 8,46€ (50 ml) en 16,25€ (150 ml)

Als het snel moet gaan is deze micellaire mousse een handige oplossing! Een beetje hetzelfde principe als de micellaire lotions, maar dan in een mousse. De Eau de Mousse Micellaire kan echter niet voor de ogen en de lippen gebruikt worden, en daardoor voor mij het minst interessant.

Ik heb graag een product waarmee zowel het gezicht als ogen en lippen gereinigd kunnen worden, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur. Geschikt voor de gevoelige, normale tot gemengde huid.



GEL DÉMAQUILLANT FONDANT - 14,50€ (125 ml)

Eveneens geschikt voor de gevoelige, normale tot gemengde huid en zij die houden van geltexturen is deze reinigingsgel. Zijn extreem zachte formule met een wasbasis afkomstig van kokosnoot, reinigt en zuivert de huid in alle zachtheid.

De aangename frisse geltextuur én het feit dat je met deze reinigingsgel naast het gezicht ook de ogen en lippen kan reinigen, maakt het voor mij een absolute topper!




Een bijzonder gamma met heel fijne producten die zeker en vast bij velen in de smaak zullen vallen. En voor de liefhebbers van rozengeur zijn deze producten natuurlijk een geschenk uit de hemel!




Verkrijgbaar bij de apotheek en parapharmacie:

- Eau Démaquillante Micellaire (gevoelige huid en alle huidtypes) - 10,20 euro (100 ml) en 16,25 euro (200 ml)
- Lait Démaquillant Confort (normale tot droge gevoelige huid) - 15,80 euro (200 ml)
- Lotion Tonique Douche (normale tot droge gevoelige huid) - 15,80 euro (200 ml)
- Gel Démaquillant Fondant (gevoelige, normale tot gemengde huid) - 14,50 euro (125 ml)
- Eau de Mousse Micellaire (gevoelige, normale tot gemengde huid) - 8,46 euro (50 ml) en 16,25 euro (150 ml)

- Gelée Exfoliante Douce (gevoelige huid en alle huidtypes) - 18,50 euro (50 ml)
- Masque Purifiant Doux (gevoelige huid en alle huidtypes) - 20,90 euro (50 ml)




5 reacties

  1. Ik heb de micellaire lotion hiervan, ruikt héérlijk ! Ik denk er aan om meer aan te schaffen, echt een delish geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de reinigingsgel en die is inderdaad erg fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een fijne lijn voor mijn gevoelige huid! En ik ben dol op rozengeur dus win-win!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga een paar producten testen op reis, maar dit beloofd alvast niets dan goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil hier ook graag een paar producten van testen, ze staan op mijn verlanglijstje!
    Het is voor mij ook altijd een plus als ogen en lippen ook mee kunnen dus bonuspunten!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen