KNEIPP: PATCHOULI VERWENMOMENT

maandag, augustus 20, 2012


Tijdens mijn vakantie trek ik graag extra tijd uit om van de badkamer een echte wellness te maken. Passend in dit plaatje is de nieuwe Patchouli verzorgingslijn van Kneipp. Drie producten met de heerlijke warme, kruidige geur van patchouli die meteen voor een rustgevend en ontspannend gevoel zorgen.




Douche: 4,99€ (200 ml)

De douchegels van Kneipp zijn bijzonder prettig in gebruik vind ik! Ze zorgen voor voldoende schuim en zijn ook nog eens extra zacht voor de huid. Ik vind deze patchouli-variant echt wel een mooie toevoeging aan het Kneipp-assortiment!



































Badolie: 8,99€ (100 ml)

Badolie reserveer ik meestal voor 's winters, maar deze patchouli-geur ruikt zo lekker dat je hem elke dag zou gebruiken! Net zoals de andere Kneipp-badoliën is ook deze vrij van minerale oliën en parabenen, prima dus voor de gevoelige huid!




Massageolie - 7,99€ (100 ml)

Om het verwenmoment compleet te maken is er ook een massageolie met de heerlijke ontspannende geur van patchouli. Massageoliën zijn altijd wel een beetje glibberig en vettig, en toch ben ik grote fan van deze van Kneipp! Ze worden makkelijk door de huid opgenomen en geven de huid een satijnachtige finish.



De Kneipp Patchouli verzorgingslijn ligt nu in de winkels!





1 reacties