GEOX: PEEP TOE BALLERINA'S

zaterdag, augustus 25, 2012


Tijdens mijn verlof maak ik er al eens de gewoonte van om een andere stad te gaan verkennen. Gewoon lekker kuieren en genieten, en natuurlijk ook een klein beetje shoppen. Er staan eigenlijk nog heel wat steden en plaatsen op mijn to-do list die ik dolgraag wil bezoeken. Na een bezoekje aan Hasselt eerder deze week, was het gisteren de beurt aan Kortrijk. 

Daar vond ik deze leuke peep toe ballerina's van Geox! Ik had ze al in het zwart, maar stiekem vond ik deze met jungle-print ook heel leuk.



Ik ga ze vooral dragen met een jeans denk ik, al gaat een zwarte basic jurk daar ook perfect bij passen! De ballerina's zitten met het kleine sleehakje vooral heel comfortabel, en zijn perfect bestand tegen een kleine plensbui. Ideaal schoeisel voor nu dus! 


























En het beste van allemaal? Alle zomerartikelen in de Geox-shop mochten de deur uit met maar liefst 70% korting!! Dat noem ik nog eens een koopje!



Fijn weekend iedereen!




6 reacties