CHANEL: LE VERNIS '559 FRENZY'

vrijdag, augustus 17, 2012


Nu het volop zomert denk ik helemaal nog niet aan de herfst, het liefst van al wil ik zo lang mogelijk kunnen genieten van een zomers kleurtje op m'n nagels.
Máár... de nieuwste herfstcollectie Les Essentiels de Chanel is zó mooi dat ik hiervoor graag een uitzondering maak!



In deze collectie zijn drie prachtige nagellakjes opgenomen die de naam 'Frenzy', 'Suspicious' en 'Vertigo' dragen. De kleuren zijn bijzonder elegant en ook deze keer is Chanel erin geslaagd om met unieke, tijdloze kleuren voor de dag te komen.



De meest unieke kleur uit de collectie, en volgens mij een echte musthave is 'Frenzy'. Het is een kleur die ik maar moeilijk kan beschrijven. In het flesje lijkt hij op het eerste zicht wat beige met grijs er doorheen, maar eens op de nagels zie ik er ook lila in. Heel mooi!



'Frenzy' heeft een mooie crème finish die uitstekend lakt, zonder strepen en dat is vrij uitzonderlijk voor zo'n kleur. De nagellakjes van Chanel hebben nog steeds het 'klassieke' lange, smalle kwastje om mee te lakken, waar op zich helemaal niks mis mee is. Misschien overweegt Chanel ooit wel om tot brede kwastjes over te gaan, wat het voor ons alleen maar handiger maakt!



Wat vinden jullie van deze kleur? Iets voor jullie?


De collectie Les Essentiels de Chanel is vanaf 16 augustus 2012 verkrijgbaar bij de parfumerie.





8 reacties