BUMBLE AND BUMBLE - Bb. STRAIGHT LINE

maandag, augustus 13, 2012


Last van weerbarstige lokken die je met dit warme weer maar moeilijk onder controle krijgt? Bumble and Bumble bracht een specifiek gamma uit dat gefriseerd en onhandelbaar haar opnieuw zacht en glanzend maakt zonder het te verzwaren.

Het geheim?
De zogenaamde 'Concen-Straight Technologie' met o.a. tourmalijn, saffierpoeder en aminozuren zorgt voor zijdezacht haar zonder kroes of pluis. Een nieuwe generatie 'moderne siliconen' leggen als het ware een vederlicht laagje rond het haar dat het beschermt tegen de hitte van de haardroger.

Bb.STRAIGHT SHAMPOO - 32 euro (250 ml) 
Voor een optimaal resultaat start je met de Straight Shampoo, een sulfaatvrije shampoo die het haar in alle zachtheid reinigt en zachter maakt. De shampoo bevat geen parabenen en is eveneens geschikt voor gekleurd haar, wat zeker een pluspunt is.



















Bb.Straight Conditioner - 35,50 euro (250 ml)
De Straight Conditioner hydrateert het haar en maakt het opnieuw handelbaar. Zorgt voor extra glans en beweging.



















Bb.STRAIGHT BLOW DRY - 35,50 euro (150 ml)
Als laatste stap breng je een kleine hoeveelheid Straight Blow Dry aan op gewassen, handdoekdroog haar. Deze balsem met zijn lichte textuur beschermt het haar tegen de hitte van de haardrogen en zorgt voor zijdezacht en kroesvrij haar, zonder aan volume te moeten inboeten . Panthenol en glycerine beschermen het haar tegen de luchtvochtigheid zodat het kapsel langer in model blijft.  


Het verdict?
Weerbarstig en onhandelbaar zou ik mijn haardos niet meteen durven noemen. Wel durft het af en toe eens een eigen leven te leiden, zeker tijdens warm en vochtig weer. Op zo'n dagen zijn de Bb.Straight producten dus zeker een aanrader.

Zowel de shampoo als conditioner zijn makkelijk in gebruik en kunnen netjes worden uitgespoeld. De gladmakende balsem is als een klein wonder voor mijn krullend haar, wel opletten dat je er niet te veel van aanbrengt! Waarschijnlijk biedt dit trio dé perfecte oplossing voor dik, weerbarstig haar maar voor fijn haar kunnen de drie stappen misschien net iets te veel van het goede zijn.

Het beste resultaat krijg ik door de producten apart te gebruiken. Dus shampoo + conditioner óf de gladmakende balsem, anders wordt het haar in 1-2-3 vettig. Voor wie de producten graag wil uitproberen bestaat er ook een Bb.Straight Travel Bag, met daarin de drie producten in mini-formaat (34 euro - 3 x 50ml).



Het Bb.Straight gamma is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary.






5 reacties

  1. nog niets uitgeprobeerd van dit merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niets geprobeerd, maar ik wil hun Volume-lijn zeker eens testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik heb al veel positieve dingen gehoord van het merk ,moet ik dringend eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de verpakkingen weer ZO leuk he, dying om er eens iets van te proberen. Maar deze lijn zal ik met mijn ultrasteile haar niet nodig hebben :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen