BOBBI BROWN: LONG-WEAR GEL EYELINER 'CAVIAR INK'

vrijdag, augustus 10, 2012

Tussen de Long-Wear Gel Eyeliners van Bobbi Brown en mij is het al een tijdje grote liefde! Wie ze ooit al eens heeft gebruikt zal het ermee eens zijn: deze eyeliner houdt als de beste, zelfs bij warmere temperaturen!

Na heel wat gel eyeliners van verschillende merken te hebben geprobeerd, is er maar eentje die bij mij de ganse dag perfect blijft zitten en dat is die van Bobbi Brown. Ik had al de kleuren Violet Ink, Chocolate Shimmer Ink en Black Mauve Shimmer Ink, en nu dus ook Caviar Ink.





Zwarte eyeliner kan heel mooi zijn, maar vaak ook 'hard' overkomen. Zeker overdag, of als je een iets lichtere huidskleur hebt. Caviar Ink is een stuk zachter van kleur en daardoor het perfecte alternatief voor zwart.



Doordat de donkerbruine kleur Caviar Ink een koele ondertoon heeft, hoef je ook niet te vrezen voor die 'vermoeide' blik die donkerbruine eyeliner met een warme ondertoon je weleens kan geven.   



Zelf gebruik ik er graag de Ultra Fine Eye Liner brush bij, wat toch een mooier resultaat geeft dan met een andere kwast. Ik heb er ondertussen zelfs al twee!

Nog een tip die ik zelf heb gekregen is om slechts aan één kant in het potje te beginnen en de potjes na gebruik steeds goed te sluiten, op die manier droogt de eyeliner minder snel uit!



De Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary, Galeries Lafayette en Sephora.
Prijs: 22,50 euro

Fijn weekend!



6 reacties