SUMMERTIME!

zondag, juli 22, 2012























De zon liet zich het afgelopen weekend van haar beste kant zien en dus werden de zomersandaaltjes vanonder het stof gehaald. Op de teennagels werd het bordeaux alvast geruild voor een vleugje fluo, om de zomer te verwelkomen! #shockingpink

























Van zodra de zon een beetje schijnt, wordt hier steevast de barbecue bovengehaald. Gecombineerd met een lekker gezond slaatje hoor je mij echt niet meer klagen!



Mijn nieuwe verslaving deze zomer zijn de nieuwe Vita Coco-drankjes, 100% puur kokosnootwater voor extra hydratatie, en arm aan calorieën! Probeer zeker eens die met ananas, heel lekker!



Genieten van de zon...



Zomer op de nagels met 'Orange Psychédélique' van Dior.



Een heleboel nieuwe, leuke dingen om uit te proberen. Dit pakketje van Caudalie staat vol ongeduld te wachten om getest te worden!


Hopelijk hebben jullie net als ik genoten van het mooie zomerweer!






8 reacties

  1. Ik heb zeker genoten van het weer! Heerlijk! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is echt wel de meest fluoroze nagellak die ik ooit gezien heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah Vita Coco ! Ik heb ze nog niet gevonden in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nagellak! Ik ben zooo blij dat de zon schijnt, ik kom speciaal elke dag een uur vroeger werken, zodat ik vroeger naar huis kan, om dan in de zon te gaan zitten, haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er erg van genoten met een picknick met de BF :-)

    Ik probeer binnenkort ook de Vita Coco drankjes, ben benieuwd of ik ze ook lekker vind!

    (En dior-pink? The bomb!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super foto's, word er helemaal blij van, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ben benieuwd naar de kokosdrankjes, klinkt alvast lekker! En ohh, Caudalie, zo'n fijne producten!!

    BeantwoordenVerwijderen