SEPHORA x BOURJOIS DISSOLVANT

maandag, juli 30, 2012


Met het mooie weer wordt er hier al wat vaker van nagellakkleur veranderd dan anders, en dan is een snelwerkende nagellakremover meer dan welkom! Superhandig zijn de potjes remover met daarin een doordrenkt sponsje dat je nagellak in no-time verwijdert. Even met de vinger draaien en hop, klaar is kees!

Ik kende deze handige potjes nagellakremover natuurlijk al van vele jaren geleden, die ik toen nog meebracht uit de VS. Uiteindelijk bracht ook Sephora deze 'magische' potjes op de markt, mét succes en sinds kort kunnen we ook in eigen land terecht voor de Dissolvant Miraculeux 1 Seconde van Bourjois.



Ik was al grote fan van de Sephora Bain Dissolvant Express, maar bleef toch benieuwd naar die van Bourjois. Die is net als die van Sephora vrij van parabenen, sulfaten en aceton, maar verrijkt met verzorgende amandelolie én een zoet geurtje!

Of ik een voorkeur heb? Mmm... ik vind dat ze allebei prima hun werk doen. Bourjois belooft de nagellak er in 1 seconde af te halen, maar dat zou ik met een korreltje zout nemen. De nagellakremover van Bourjois is dankzij de toevoeging van amandelolie minder uitdrogend maar of ik dat nu liever heb, daar ben ik nog niet echt uit. Je voelt duidelijk nog iets op je nagels zitten, en dat heb ik niet bij die van Sephora.



De zoete geur die de remover van Bourjois op de nagels achterlaat is dan weer wel een pluspunt én niet te vergeten, je vindt hem zo goed als overal! Ici Paris XL, Kruidvat, Di...


- Sephora Bain Dissolvant Express: 7,90 euro
- Bourjois Dissolvant Miraculeux 1 Seconde: 7,99 euro



Voor welke nagellakremover gaan jullie?





6 reacties

  1. Ik vind ze allebei erg fijn maar die van Bourjois heeft toch mijn voorkeur !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe duur zijn ze eigenlijk? Denk dat ik die van Bourjois ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @NailTalk: Oeps... helemaal vergeten! Ik plaats meteen de prijs erbij. Thx! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf trouw aan die van de Sephora (ook al omdat ik hier nog 3 back-ups heb liggen) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn Sephora-potje is nog niet op, maar als het zover is, wordt deze van Bourjois de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen