REDKEN: 'IRON SHAPE 11' & 'DUO SHIELD 07'

woensdag, juli 11, 2012


Wie regelmatig gebruik maakt van de haardroger of een andere warmtebron kan z'n haar maar beter goed beschermen. De producten uit de nieuwe Heat Styling collectie van Redken bevatten alles wat je haar nodig heeft om het tegen de hitte te beschermen en het gezond te houden.

Twee nieuwkomers uit het gamma zijn 'Iron Shape 11' en 'Duo Shield 07', die allebei het unieke Heat Guard Complex bevatten.

























IRON SHAPE 11 - 21,60 euro (250 ml)

Deze thermische spray is voornamelijk bedoeld om in combinatie met de krultang of stijltang te gebruiken. Het zorgt voor een extra lange houdbaarheid terwijl het je lokken beschermt tegen de hitte.

Ik heb de spray gebruikt in combinatie met de stijltang, nadat ik het met de föhn had gedroogd. Waarschijnlijk ligt het aan mijn fijn haar, maar voor mij werkt de spray echt niet, toch niet in combinatie met de stijltang.

Het resultaat was nogal plakkerig en stug, waardoor mijn haar niet echt soepel aanvoelde. De Iron Shape 11 spray lijkt me echter wél een perfecte keuze in combinatie met de krultang!
























DUO SHIELD 07 - 25,70 euro (150 ml)

Over de stylingcrème Duo Shield 07 ben ik dan weer wel heel tevreden! Uniek aan dit product is de combinatie van een voedende parelcrème met een ceramide verrijkte fixeringsgel die samensmelten tot één product.

Voor veel volume met een soepele finish breng je Duo Shield 07 aan op vochtig haar waarbij je het product hoofdzakelijk op de haarwortels aanbrengt.



Het product ziet er een beetje vreemd uit als het uit de tube komt, maar laat zich wel makkelijk aanbrengen. Net als bij Iron Shape 11, ruik je bij Duo Shield 07 de heerlijk fruitige geur van citrus en perzik, echt aangenaam!

Andere producten uit het Heat Styling gamma zijn SatinWear 02, een lotion die het haar voorbereidt op de brushing (new & improved formula) en Fabricate 03, een thermo-actieve texturizer voor fijn tot zeer fijn haar.

Alle producten zijn verkrijgbaar bij de Redken kapper.
Kom nog meer te weten over de stylingproducten op Redken.be!




0 reacties