PALMOLIVE: AYURITUEL ENERGY & JOYOUS

woensdag, juli 04, 2012


Stress op het werk of in je relatie kan wel eens voor extra spanning zorgen. Om weer helemaal in balans te komen bracht Palmolive de nieuwe Ayurituel lijn uit die geïnspireerd is op de Indiase Ayurvedische leer. De lijn bevat twee douchegels met elk een bijzondere geurencombinatie die je volledig helpt te ontspannen zodat je je opnieuw goed in je vel voelt.

Inspiratie voor deze nieuwe douchegels vond Palmolive in het prachtige India, waar innerlijke rust, acceptatie en verlichting centraal staan, iets wat je trouwens heel goed kan zien aan de verpakking.




AYURITUEL JOYOUS
De geur 'Joyous' met Indische moerbei en lotusbloem is de meest bloemige geur van de twee. Het is een vrij zwoele geur vind ik maar wel lekker. Ideaal om te ontspannen!




AYURITUEL ENERGY
Zoals de naam al doet vermoeden zorgt deze geur voor een stimulerende werking. Het is een warme, kruidige geur die meteen voor een opkikker zorgt. Zintuigprikkelde geurtonen zoals Indiaas sandelhout en gember zorgen voor balans en nieuwe energie in je badkamer!
























Ik vind dat Palmolive er echt wel in geslaagd is om de boodschap van de Ayurvedische leer in de producten over te brengen. De twee varianten hebben elk een totaal verschillende geur die misschien niet alledaags te noemen is, maar zullen ongetwijfeld op heel wat fans kunnen rekenen!


Welke geur spreekt jullie het meest aan?

De Palmolive Ayurituel douchegels zijn vanaf nu te koop in het grootwarenhuis.
Prijs: 2,89 euro 




4 reacties

  1. Ik vind ze ook best lekker! Heb mij gisteren nog gedoucht met Energy, want ik had het nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De AYURITUEL spreekt mij wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, de Energy staat hier ook nog in de kast en gaat deze week getest worden :)
    Ben heel erg benieuwd nu, zal de twee niet kunnen vergelijken maar wie weet, als de Energy mij aanstaat ga ik mss toch nog voor de Joyous ook!
    MMM sandelhout en gember, can't go wrong! En hopelijk maakt'ie bij mij ook een beetje energie vrij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk pakketje! Ga ik zeker eens aan gaan snuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen