DIOR GIVEAWAY! - AFGESLOTEN

woensdag, juli 18, 2012



Vandaag wordt het een mooie zonnige dag, althans da's toch hetgene wat ik heb gehoord. Om al een beetje in de stemming te komen heb ik voor jullie alvast deze kleine verrassing klaarstaan...

Ben jij ook zo'n grote fan van Dior? Dan heb ik leuk nieuws voor jou! Je kan namelijk één van de twee stijlvolle Dior Beauty Pochettes in de wacht slepen,  ideaal voor in de handtas of voor wie binnenkort op vakantie vertrekt.




Wat valt er te winnen?

Twee make-up tasjes van Dior, met enkele bestsellers uit het gamma in mini-formaat. Het lichtgrijze tasje bevat een mini mascara en lipstick, in het witte tasje vind je twee skincare producten, eveneens in mini-formaat.




POCHETTE 1:

- Diorshow Blackout mascara (mini 4ml)
- Dior Addict Lipstick (mini)




POCHETTE 2:

- Capture Totale Crème Multi-Perfection (mini 3ml)
- One Essential Régénérateur Cellulaire Intense Serum (mini 5ml)



Deelnemen?

- Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met jouw naam en adres.
- Vergeet niet jouw voorkeur van het tasje mee te geven! Vb.: pochette 1 of 2.
- De wedstrijd loopt t.e.m. zaterdag 28 juli 2012 (middernacht) en is toegankelijk voor Belgische én Nederlandse lezeressen.
- De twee winnaressen worden persoonlijk verwittigd.



De zon heeft er al zin in, hopelijk jullie ook?




9 reacties

  1. Ah, superleuk! Die pochettes zijn schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice ! Ik heb alvast een mailtje gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, leuk! Schattige pochettes met leuke mini's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de pochetten echt superieur en de mini's zijn erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg fijne winactie!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winactie ! Ik doe alvast mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne win-actie!
    Mijn mailtje is verzonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen