CHANEL: LE VERNIS '08 PIRATE'

maandag, juli 16, 2012



Als er iets is wat in geen enkele toilettas mag ontbreken dan is het wel een flesje rode nagellak, een klassieker die vrijwel iedereen staat. Ik mag dan misschien wel al heel wat rode nagellakken in mijn collectie hebben, er is geen enkele die zo mijn voorkeur wegdraagt als deze mooie rode kleur 'Pirate' van Chanel.

Volgens mij kan 'Pirate' het best worden omschreven als een mooi kersenrood met een roze ondertoon, wat duidelijk te zien is bij een eerste laag.





Anders dan de andere lakjes van Chanel is de opmerkelijk vloeibare textuur met jelly finish, die bij een eerste laagje een eerder transparant effect geeft. Twee laagjes zijn dan alweer voldoende om tot een volledig egale kleur te komen.



Nog uniek aan deze kleur is prachtige hoogglans, hier zonder top coat!
Wat vinden jullie van deze kleur?


De kleur 'Pirate' komt uit de Rouge Allure Velvet collectie maar is ondertussen opgenomen in het vaste assortiment.





5 reacties

  1. Mooie kleur én finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kleur maar ik ben dan ook fan van rood ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, en wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Ik hou van rood, het staat zo klassiek en kan echt altijd.

    BeantwoordenVerwijderen