CHANEL HYDRAMAX+ ACTIVE NUTRITION - BAUME LÈVRES

dinsdag, juli 31, 2012


Sinds kort is er een nieuwe liefde in mijn leven... En dan heb ik het niet over een nieuwe viervoeter ofzo die hier het team komt versterken, maar over de Hydramax+ lippenbalsem van Chanel.

Wat deze lippenbalsem zo bijzonder maakt is eigenlijk een combinatie van verschillende dingen. Laten we maar beginnen bij het begin.




Eerst en vooral de verpakking, die oogt mooi en is superhandig vind ik. Het fijne aan deze lippenbalsem is de aangename textuur, die als het ware op de lippen smelt.

Ik hou er echt niet van als lippenbalsem als een plakkerige brij op je lippen ligt, en waar dan bij de minste beweging je haren gaan in hangen. Neen, deze laat een fijn, natuurlijk laagje achter dat je nauwelijks ziet. Ideaal ook als basis voor lippenstift!





Natuurlijk zorgt hij voor een beetje glans maar de voornaamste werking is toch wel de lippen voeden, en dat doe hij als de beste! Nog een reden waarom ik zo van deze lippenbalsem hou, is de geur... Zalig! Daar zullen ingrediënten zoals sheaboter en rozenolie zeker voor iets tussen zitten, denk je niet?

Voor een potje Hydramax+ Baume Lèvres betaal je rond de 35 euro, niet bepaald goedkoop maar wel een aanrader waar je héél lang mee doet!


Welke is jullie favoriete lippenbalsem?




5 reacties

  1. hij moet wel heel erg goed zijn want is idd vrij prijzig :o) vind alleen de verpakking niet zo leuk. vind potjes altijd zo onhygiënisch. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chanel lippenbalsem, het toppunt van luxe :d ! Klinkt wel goed alleszinds. Ben zelf geen fan van zo'n potjes. Doe mij maar een stick.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een prijs, maar klinkt wel heel goed. Misschien is die wel wat voor mij in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga creme de rose van dior eens proberen , is iets goedkoper en ook heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen