WIN: L'ORÉAL PROFESSIONNEL MADEMOISELLE INFINIUM! - AFGESLOTEN

woensdag, juni 13, 2012

Mademoiselle Infinium


De Franse kapper Charlie Le Mindu, die eerder al het haar verzorgde van sterren zoals Lady Gaga en ook als backstage stylist de kapsels van avant-garde designers verzorgt, ontwierp samen met L'Oréal Professionnel de haarlak Mademoiselle Infinium.

Deze nieuwe limited edition haarlak met nieuwe geur belooft een micro verspreiding, anti-frizz effect én een optimale glans! Kortom, een musthave dat deze zomer in geen enkele vakantiekoffer mag ontbreken!


Wil je graag kans maken op één van de 5 flesjes Mademoiselle Infinium haarlak, lees dan snel verder en wie weet ben jij binnenkort bij de gelukkigen! 



HOE KAN JE WINNEN?

- Laat hieronder een reactie na zodat ik weet dat je meedoet aan de winactie.
- Stuur een mailtje met jouw gegevens naar: beautyblog.eva@gmail.com en vertel mij waarom jij deze haarlak moet winnen.
- Like de facebookpagina van L'Oréal Professionnel Belgilux hier!




Deze wedstrijd loopt t.e.m. vrijdag 22 juni 2012 (23u.59) en is helaas enkel toegankelijk voor Belgische lezeressen.


Veel succes!






8 reacties

  1. leuke actie maar ik doe niet mee want ik gebruik nooit haarlak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke actie, ik wil de haarlak graag proberen en doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee en stuur je nu een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winactie, ik doe mee en zal je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zeer graag meedoen. Niet vooe mezelf, maar mijn mama is een haarlakfan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, weer een wedstrijd van L'Oréal! Heb al eens het geluk gehad om te winnen en ben héél enthousiast over de producten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, net op tijd! Ik doe heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen