WHAT'S NEW?

vrijdag, juni 22, 2012


Op dit ogenblik zou ik niets liever willen dan m'n koffers pakken en naar een of andere zonnige bestemming trekken, sombrero en massa's zonneproducten inclusief! 'k Ben het weertje hier echt meer dan moe! Wat dacht je van een weekje Sardinië of Sicilië, waar het momenteel zo'n mooie 30°C is? 

Hier staan alvast een heleboel zonneproducten klaar om voor jullie getest te worden, maar met dit weer vrees ik voor een flinke vertraging. Wat ik jullie wel kan laten zien zijn enkele nieuwigheden die ik recent heb aangekocht of toegestuurd kreeg. 

De Diorlisse in '800 Roses Des Neiges' van Dior stond al enkele maanden op mijn to-buy list. Het is eigenlijk een basislak (ridge filler) die zorgt voor een egale basis. Onmisbaar voor een mooie manicure!


Pioenen! #Addict!


Bij Accessorize loop ik steeds vaker binnen. Ik vond deze oorbellen echt superleuk, beetje vintage!




Redken bracht een totaal nieuwe Heat Styling collectie uit, die het mogelijk maakt om de wildste looks te bekomen met behulp van haardroger en andere styling tools zonder het haar te beschadigen. Momenteel test ik Duo Shield 07, een met cermide verrijkte stylingcrème en Iron Shape 11, een thermische spray die het haar beschermt tegen de hitte.  

 











Uit de onlangs uitgebrachte New York City Ballet collectie van OPI kocht ik dit prachtige nude lakje 'You Callin' Me A Lyre?'. De kleur lijkt een beetje op 'Bubble Bath' maar met een glossy sorbet finish! #Pretty! 




Happy weekend!







6 reacties

  1. Mooie spulletjes! En oh ja, een reisje naar een zonnig oord klinkt heerlijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Dat roze en vintage-achtige vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie foto's ! De oorbellen zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOhh die pioenen zijn het mooiste! de mijne staan ook te blinken op de kast... Summer....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook zomers weer!!!
    Die Dior nagellak klinkt goed, ben ik benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen