PERSOONLIJK: OPBERGRUIMTE!

maandag, juni 18, 2012



Stilaan begon het tot mij door te dringen dat ik echt nood had aan meer opbergruimte. Want na ruim 2,5 jaar bloggen lijkt het alsof steeds meer en meer kasten uit hun voegen beginnen te treden, tot grote ergernis van mijn vriend!

Bij Ikea vond ik gelukkig enkele handige opbergers, en deze witte secretaire behoorde al meteen bij de kanshebbers. #Instantlove! Het is precies hetgene wat ik zocht, niet te groot of te klein, én handig want je kan alle lades perfect afsluiten.




Van zodra de eerste pioenrozen in de tuin tevoorschijn kwamen heb ik er maar meteen de snoeischaar bijgenomen. Ze bloeien normaal al in mei, maar door het slechte weer kan ik er nu pas van genieten.   




Zoals jullie kunnen zien is er voldoende plaats voor de laptop, documentatie en ook wel enkele persmappen.


Onderaan de kast is er voldoende ruimte om de producten zoals nagellak, shampoo's en parfum die nog moeten getest worden op te bergen.

Uiteraard heeft daarmee nog niet alles een plaats gekregen, maar ik ben toch goed op weg, niet?





11 reacties

  1. Heel erg mooi en netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en inderdaad: goed op weg! Vind die secretaire echt iets hebben, zeker met de rozen erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en een hele mooie opbergmeubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, moet vast goed voelen als je alles zo overzichtelijk kan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, ziet er goed uit! Vind het toch al erg netjes, hoor. En nu krijg ik zin om zelf ook te beginnen met ordenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty ! Ik heb zelf ook net een nieuwe kast gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er netjes uit allemaal! Ik moet ook dringend nog is opruimen... Mijn kasten puilen uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh,ziet er mooi en overzichtelijk uit!! Echt een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen