MINI SHOPLOG: RIJSEL!

maandag, juni 11, 2012


Tijdens mijn persreisje naar Parijs met Oenobiol van vorige maand wist ik vrijwel meteen dat een extra dagje op Frans grondgebied niet lang meer kon uitblijven. Ik hou gewoon veel te veel van alles waar ParapharmacieSephora, Printemps en Galeries Lafayette op staat!

En omdat Rijsel nu eenmaal iets dichterbij is dan Parijs trok ik afgelopen zaterdag naar de hoofdstad van Frans-Vlaanderen. De mooie Mulberry's en Chloé's liet ik even aan me voorbijgaan (het zijn immers binnenkort solden!), maar enkele hoogstnodige basics gingen wel mee!  


Ik ben heel tevreden over de producten van La Roche-Posay. Deze Hydraphase Intense ooggel doet echt wonderen voor mijn ogen 's morgens, en dus kocht ik hem voor de tweede keer! 

Het Hydraphase Intense Serum had ik bij ons in de apotheek nog niet gezien. De prijs ligt misschien iets hoger dan de dagcrèmes, maar als het net zo'n goede resultaten als de ooggel geeft, heb ik dat er graag voor over.



Al jaren zweer ik bij deze Lotion Nettoyante Peaux Intolérantes van Avène. Mijn dermatologe schreef mij deze reiniger (voor ogen en gelaat) enkele jaren geleden voor en nog steeds ben ik grote fan! Hij is geurloos, vetvrij, verstopt de poriën niet én kost geen geld!


Nog zo'n merk waar ik grote fan van ben is Roger & Gallet! De heerlijke geurzeepjes waren bij ons thuis bijzonder populair, iedereen had zo zijn favoriete geur.

Van de geur Jean Marie Farina heb ik altijd wel een stukje zeep of douchegel in huis. Dit is echt zo'n fantastische geur die mij doet denken aan een reisje in Italië! Nog een aanrader is de Crème Corps Fondante Nourrissante in de geur Fleur d'Osmanthus




Bij Sephora tenslotte ging ik nog even langs om m'n voorraad Bain Dissolvant Express in te slaan. Dit handige potje verwijdert in geen tijd alle nagellak, en is ongetwijfeld één van mijn beste ontdekkingen van afgelopen jaar! Ook de mama is fan!

C'est magique!





7 reacties

  1. Mooie shoplog! Ben benieuwd wat je in de solden gaat scoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geshopt ! Oh ik kwijl altijd zo bij de Chloe tassen in de Printemps in Lille. Ik verlang er al naar om nog es te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fleur d'Osmanthus is mijn favoriete geur. Heerlijk gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn geshopt! Die ooggel ga ik ook is proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marijke: Moet je zeker doen! Het is een echte aanrader! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de Magic Nail polish remover van Bourjois afgelopen woensdag bij ons gekocht in het Kruidvat voor 7,99 !!!! Die zou enkel te koop zijn bij Di en Inno volgens alle berichten die ik las ...

    BeantwoordenVerwijderen