GIVENCHY: PLAY SPORT

vrijdag, juni 08, 2012


Een lekker geurtje blijft nog steeds een populair cadeau voor vaderdag. Voor sportieve papa's die houden van een modern en fris parfum kan de nieuwe geur Givenchy Play Sport, waar niemand minder dan zanger en acteur Justin Timberlake het gezicht van is, wel eens hét perfecte cadeau zijn!

Met zijn vastberadenheid en elegantie symboliseert deze duizendpoot de Play Sport-spirit als geen ander!

Net zoals bij Play en Play Intense, twee succesvolle geuren die Givenchy eerder al uitbracht, herkennen we bij Play Sport meteen de beklijvende geur van amyrishout, een opwindende toets van houtachtige en warme accenten.


Om de geur nog krachtiger te maken werd een fris trio van bergamot, munt en gember toegevoegd wat van Givenchy Play Sport een bijzonder verrassend en energetisch parfum maakt. Groene noten van citroenblad en een verrassend pikante noot van zwarte peper veroorzaken een golf van energie.


Check de vuurrode details op de flacon en het doosje die symbool zijn voor vastberadenheid en passie.


Ik denk dat deze geur met zijn frisheid bij heel wat mannen in de smaak zal vallen. Hij is lekker pittig en heeft iets opwindends.

Sinds ik de geur in huis heb, ruikt het hier elke morgen naar Play Sport want mijn vriend is ondertussen een grote fan geworden!


Om van het verkwikkende gevoel van Givenchy Play Sport ook in de badkamer te kunnen genieten heeft Givenchy een mannelijke en elegante badlijn uitgebracht die bestaat uit een bad- en douchegel en een deodorantspray.


- Play Sport Eau de Toilette (50 ml): 57,50 euro
- Play Sport Eau de Toilette (100 ml): 78,50 euro
- Play Sport Shampoo: 29 euro
- Play Sport Deodorant: 28 euro



3 reacties

  1. haha, ik heb daarnet een parfum (en dagcrème) voor papa gekocht, maar niet deze. Ik hou van zware geuren bij papa en ik kocht Jaipur van Boucheron ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie tip. Ik hou van frisse geuren en ga zeker eens ruiken bij mijn volgende parfumerie bezoek

    BeantwoordenVerwijderen