GIVENCHY: CROISIÈRE POUDRE BONNE MINE 'N°2' + 'N°3'

vrijdag, juni 01, 2012


We weten allemaal dat een vleugje bronzer voor een mooie stralende teint zorgt, alsof je net een zonnige vakantie achter de rug hebt. Voor de lichte huidjes onder ons is het echter niet altijd makkelijk om de geschikte bronzer te vinden, ik weet er alles van! Vaak is zelfs de lichtste kleur nog te donker of simpelweg oranje, allesbehalve natuurlijk dus.

Sinds ik een tijdje geleden bij Givenchy mocht kennismaken met het Poudre Bonne Mine uit de Croisière-collectie, was ik behoorlijk onder de indruk van het natuurlijke effect dat deze bronzers geven.




Met het Poudre Bonne Mine ontwikkelde Givenchy voor het eerst een unieke poederformule zonder talk, die de huid een zonnig, onzichtbaar en bovenal een natuurlijk effect geeft, ongeacht het seizoen.




In België is het Poudre Bonne Mine in drie tinten verkrijgbaar, zodat elke huidtint van een natuurlijke zonnige teint kan genieten. Ik kreeg 'N°3 Ambre Croisière' mee om te testen, wat ik een tikje te donker vind voor mijn huid, dus ging 'N°2 Douce Croisière' al gauw op de wishlist.




'N°2 Douce Croisière' is echt perfect! De kleur is heel licht en natuurlijk, maar toch nog duidelijk aanwezig. Het tovert een mooie glow op de wangen zonder dat je het poeder ziet of voelt, just the way I like it!

Ooh, en heb ik jullie al verteld dat Givenchy ook een prachtige kabuki-kwast heeft uitgebracht, pérfect om de bronzer op gezicht, hals en decolleté aan te brengen?
Need It! Gelukkig komt m'n verjaardag steeds dichterbij!



Om jullie het verschil te laten zien heb ik de twee kleuren naast mekaar geplaatst.
Links 'N°2 Douce Croisière' en rechts 'N°3 Ambre Croisière'.



'N°2 Douce Croisière' is duidelijk lichter, en heeft een mooie gouden ondertoon. 'N°3 Ambre Croisière' is een beetje donkerder maar nog altijd heel natuurlijk vind ik, zeker wanneer je het met een grote kwast aanbrengt.

Ben je nog op zoek naar een natuurlijke bronzer, die je geen roodbruin maar een mooie gouden gloed geeft, dan is het Poudre Bonne Mine van Givenchy zeker het proberen waard! Nog een pluspunt zijn de fijne ingrediënten, uiterst geschikt voor een gevoelige huid!

Het Poudre Bonne Mine maakt deel uit van de vaste collectie en is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
Prijs: 47 euro


Hebben jullie een favoriete bronzer?





4 reacties

  1. het patroon vind ik niet zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad écht niet makkelijke om een goed poeder voor de lichte huid te vinden.. Ik kan er ook van meespreken!
    Een héél leuke tip dus! Komt ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik een bronzer van Thebalm maar ik deze staat zeker nog op mijn wishlist !

    BeantwoordenVerwijderen