ESSIE: SUMMER COLLECTION 2012

vrijdag, juni 29, 2012


Het mooie weer is in aantocht en dat zullen we geweten hebben! Wie deze zomer wil scoren op het strand of aan het zwembad kan z'n mani of pedicure helemaal afstemmen op het badpak of bikini. Of je nu kiest voor een stijlvolle bandeau of een minuscule bikini, er zit zeker en vast een passend kleurtje bij voor jou!

De Essie zomercollectie bestaat uit zes zomerse kleuren, van intens helder oranje tot betoverend hemelsblauw. It's all about having fun!

Alle swatches zijn twee laagjes, zonder top coat.



'bikini so teeny'
Een prachtige pastelblauwe kleur met subtiele shimmer, heel mooi bij een gebruinde huid!
























'off the shoulder'
Vurig roze met een hoog fashion-gehalte! Mijn favoriet!



'fear of desire'
Oranje blijft een topper deze zomer, ook bij Essie. Met deze oranje kleur tover je gegarandeerd de zon op je nagels!



'cascade cool'
Nog een favoriet uit deze collectie is deze mooie roze kleur met lila ondertoon. Een ideale kleur om je gebruinde huid extra in de verf te zetten!



'all tied up'
Deze bronskleur was in het flesje niet bepaald mijn favoriet. Eens ik de kleur had aangebracht moest ik mijn mening toch herzien, want net door die prachtige shimmer vind ik deze kleur wel iets speciaals hebben!



'mojito madness'
Opvallend en zomers is het minste wat je van deze groene kleur kan zeggen. Heel mooi bij een jeans!



Welke kleur is jullie favoriet?


De Essie zomerlakjes zijn vanaf juni 2012 verkrijgbaar bij Di en Kruidvat.
Prijs: 10,99 euro





7 reacties

  1. ik ben verliefd op de oranje lak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat glanzen die nagellakjes! Dat vind ik altijd erg mooi. Zit er een topcoat over heen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt hebberig, maar I want them all! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk!! De roze zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @DKB: Alle swatches zijn 2 laagjes, zonder top coat! :)

    BeantwoordenVerwijderen