CHANEL: LE VERNIS 'DIWALI' (BOMBAY EXPRESS COLLECTION)

woensdag, juni 20, 2012























Sinds vorige week kan je in de Chanel mode boetieks terecht voor de exclusieve en gelimiteerde Chanel Bombay Express collectie, een prachtige make-uplijn die meteen doet denken aan het sprookjesachtige India. Voor mij is deze collectie toch wel een van de mooiste en origineelste collecties die Chanel tot hiertoe heeft uitgebracht.

Bij de eerste productfoto's had ik meteen al een boontje voor de nagellakkleur 'Diwali', een unieke kleur die ik absoluut niet wilde missen! Wie een item uit deze prachtige Bombay Express collectie wil scoren, moet daarvoor wel speciaal naar de Chanel mode boetiek want deze collectie is jammer genoeg niet in de parfumerie verkrijgbaar. Maar hey, als echte fan heb je dat er natuurlijk voor over.




Gelukkig ligt de Brusselse Chanel boetiek op slechts enkele metrohaltes van mijn werk verwijdert, zodat ik na mijn werk nog vlug even langs de winkel kon. Eigenlijk had ik gehoopt dat de display met de producten al in de winkel zou staan, maar dat was (nog) niet het geval. Misschien maar goed ook, want anders was ik ongetwijfeld ook met het gouden poeder 'Route Des Indes de Chanel' en de 'Rouge Coco Shine in Empreinte' naar huis gegaan.

Uiteraard zijn jullie ook benieuwd naar swatches van het lakje 'Diwali', nietwaar? 





'Diwali' is echt een prachtlakje! Voor mij is het de perfecte mix van goud en zilver met een vintage twist. #très chic! Staat bovendien prachtig bij een zwarte outfit!




Dit zijn twee laagjes 'Diwali', zonder topcoat en zoals je kan zien lakt deze kleur mooi egaal. Iets wat zeker niet van alle nagellak met shimmers kan gezegd worden.

De formule van 'Diwali' is iets dunner dan de andere kleuren die ik van Chanel heb, wat alleen maar prettiger werkt.



Ik stond vooral versteld van de snelle droogtijd en ook hoe makkelijk dit glitterlakje te verwijderen is! Een extra stimulans om dit lakje vaak te gebruiken!



Le Vernis 'Diwali' is exclusief verkrijgbaar in de Chanel mode boetiek.
Prijs: 25,42 euro





7 reacties

  1. Wat een magnifiek nagellakkleurtje, heel schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een kleurtje die nog ontbreekt in mijn collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi! Hoelang blijft deze lak mooi op je nagels? Want mijn ervaring met Chanel is dat deze helaas snel van mijn nagels afbrokkelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Mocht'ie in de parfumerie te krijgen zijn, ik had'm al maar helaas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sharissa: Thx! Met een base coat eronder kan ik er makkelijk een 3-4 dagen van genieten. Heb eigenlijk geen last van afbrokkelen bij Chanel nagellak. ;)

    @Saskia: Merci! :)

    BeantwoordenVerwijderen