... SUNDAY AFTERNOON!

maandag, mei 21, 2012


Niets is leuker dan op een zondagnamiddag te relaxen en te genieten van het mooie weer. Voeg daarbij nog een glaasje wijn, een leuk tijdschrift en enkele van mijn favoriete zomerproducten, en ik ben helemaal happy!




Het tuincentrum hier in de buurt is voor mij bijna een maandelijkse stop. Dit seizoen zijn het deze lichtroze surfinia's die op mijn terras de show mogen stelen.






Deze flashy neonkleur van China Glaze kocht ik vorig jaar al, en blijkt ook deze zomer een echte trend te zijn! Benieuwd om deze 'Shocking Pink' op de nagels te zien? Klik dan hier!




Nog een musthave voor mij deze zomer is de Ultra Light Daily UV Defense met SPF50 van Kiehl's. Op dagen zoals nu gebruik ik hem 's morgens i.p.v. mijn gebruikelijke dagcrème, onder de Studio Moisture Tint van MAC.

Hij biedt een optimale bescherming zonder wit of plakkerig te zijn. Wil je graag de review nog even doornemen, klik dan hier.





Have a nice sunny day!





6 reacties

  1. Het lakje ziet er leuk uit ! Ik hou van zulke heerlijke dagen. Jammer dat ik moet binnen zitten om te studeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Valley Doll: Veel succes met de studies! :)

    BeantwoordenVerwijderen