SUMMER @ HOME!

maandag, mei 28, 2012

Op een dag als vandaag kan ik echt genieten. Een gezond ontbijt op het terras met een glaasje fruitsap, volkorengranen met aardbeien, én een grote tas koffie om wakker te worden natuurlijk. Zalig gewoon. Van mij mag het gerust elke dag zo'n weer zijn! 


Niet te vergeten zijn deze voedingssupplementen 'Anti-Rimpel Q10' van Oenobiol. Ik neem ze nu enkele weken bij het ontbijt en merk echt wel dat mijn huid er rustiger en egaler uitziet. 




















M'n nagels, die krijgen met dit mooie weer een zomers kleurtje... Niet echt makkelijk om een keuze te maken uit deze vijf prachtige Dior lakjes, hier samen met enkele postkaarten van Dior uit Saint-Tropez!


V.l.n.r.: 'Paradise', 'Plaza', 'Orange Psychédélique', 'Rivièra' en 'Lucky'.




Hoe hebben jullie deze stralende zomerdag doorgebracht?




6 reacties

  1. Ik heb helaas gestudeerd vandaag dus geen zonnige dag voor mij :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker gaan zonnen in de Blaarmeersen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Barbecue en een rustige avond thuis, zalig! Ik houd van zulke dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker in de tuin gelegen met een goed boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's!! Ik hou zo van het zomerse weer!

    BeantwoordenVerwijderen