ONLY YOU: NAIL COLOURS BY ICI PARIS XL

donderdag, mei 03, 2012



Felle kleurtjes zijn dé trend deze zomer! Weet je niet goed welke kleur te kiezen, geef elke nagel dan een ander kleurtje voor een instant zomergevoel.

Ici Paris XL speelt maar al te graag in op deze trend, en lanceert een nagellakcollectie met maar liefst 30 verschillende kleuren. De lakjes kregen een extra breed borsteltje mee zodat ze makkelijk aan te brengen zijn.

Ik testte voor jullie enkele kleurtjes uit en al heel snel bleek er een grote favoriet tussen te zitten! Kijk snel even mee.



'178 Acid Love'

Als jullie deze prachtige koraalkleur zien, weten jullie meteen wat ik bedoel. 'Acid Love' is niet alleen heel mooi om te zien, hij lakt ook pérfect! Hij is een beetje transparanter dan de andere kleuren die ik heb getest, maar net daardoor hou ik er zo van. Dit zijn twee laagjes.



'113 Banana Split'

Leuke zomerkleur, maar niet meteen de makkelijkste om aan te brengen. Een eerste laag geeft een streperig effect maar gelukkig maakt een tweede laag alles weer goed.



'316 Miami Vice'

Een kleur zoals 'Miami Vice' had ik nog niet in mijn bezit. Ik vind hem zeker geslaagd, maar dan meer iets voor in de winter.



'383 Wasabi'

Met 'Wasabi' had ik de meeste moeite om de lak egaal aan te brengen. Eén laagje gaf een eerder transparant resultaat en om tot een mooie egale dekking te komen had deze kleur toch wel drie laagjes nodig.



'228 High Heels'

Wie houdt van alles wat roze en paars is, zal deze kleur zeker leuk vinden. Dekt prima in twee laagjes.



Voor extra glans en bescherming kan je nadien een laagje 'Fast Drying Top Coat' aanbrengen. Deze droogt inderdaad vrij snel en geeft een mooie glans!


De ONLY YOU nagellakjes zijn verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
Prijs: 4,95 euro




7 reacties