NAAR PARIJS MET OENOBIOL!

vrijdag, mei 11, 2012


Geen stralende zon vandaag, maar dat laten we niet aan ons hart komen. Morgenvroeg vertrek ik namelijk voor een dag naar Parijs in samenwerking met Oenobiol. Wat kan het leven toch mooi zijn!

De weersvoorspellingen voor morgen zien er alvast een pak beter uit dan vandaag dus met een beetje geluk kan ik jullie nadien foto's van een zonnig Parijs laten zien.























De lente heeft er misschien niet veel zin in, ik alvast wel! Een uitgebreid verslag en foto's krijgen jullie nadien zeker te zien.

A bientôt!


Eva
xxx



12 reacties

  1. Ik ben zo benieuwd voor morgen! Heb gezien dat het in Parijs iets warmer zal zijn dan hier, kan niet beter :o) Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit kan doe, Parijs is echt awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier, met jouw optimisme kan het alvast niet misgaan :) Ennuh, breng de lente mee trug asjeblieeeeeeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee, leuke blog!
    Ik ben ook nog een blog begonnen over beauty, lifestyle, fashion en een beetje over mezelf.
    Neem een kijkje en het zou leuk zijn als je ook één of meerdere reacties achterlaat.
    www.belifa.nl
    [media id=1494253502SObD size=large]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik kan jammer genoeg niet mee!!
    Veel plezier daar en benieuwd naar het verslagje!
    Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen