MISSONI, KIEHL'S, & ...

zaterdag, mei 19, 2012

Wie m'n blog een beetje volgt weet dat ik vorig jaar in december op het werk aan een stage van enkele maanden ben begonnen. Die periode is ondertussen voorbij, en ik mag met trots zeggen dat ik een positief stageverslag heb behaald.

Misschien niet zo'n hele grote gebeurtenis, maar toch groot genoeg om mezelf eens een keer in de watten te leggen met een uitstapje naar Antwerpen, mijn favoriete shoppingstad! 


Mezelf verwennen gebeurt al in de badkamer, met deze nieuwe handdoeken van Missoni. Ze zien er niet alleen prachtig uit, ze voelen ook heel zacht aan!




Bij Accessorize vind ik de laatste tijd altijd leuke dingen. Op deze kleurrijke oorringen was ik meteen verliefd én ze matchen ook perfect bij de handdoeken. 
























Kiehl's blijft een grote favoriet! Vooral het Creme de Corps gamma gaat er hier vlotjes vandoor. De Creme de Corps bodylotion bestaat al in halve litertjes voor grootverbruikers zoals ik, nu nog de Body Polish in maxiformaat en ik ben helemaal tevreden!

Bij de lichaamsscrub kreeg ik trouwens nog enkele staaltjes van de Whipped Body Butter mee, die meteen al in mijn handtas vlogen.
























Fijn weekend iedereen!

Eva
xxx



7 reacties

  1. Proficiaat! En helemaal terecht om jezelf nu te belonen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je goede stageverslag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Altijd fijn om jezelf dan is goed te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on your internship report positive ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! En dat is zeker een goed excuus voor wat verwennerij zou ik zo zeggen :) Mooie handdoeken, echt zomers voor de badkamer!

    BeantwoordenVerwijderen