ESSENCE NAIL ESSENTIALS

zondag, mei 27, 2012


Om je nagels optimaal te verzorgen bestaan er ondertussen heel wat fijne producten. Na verschillende jaren de producten van KOH voor mijn nagels te hebben gebruikt, besloot ik bij mijn laatste bezoekje aan Kruidvat er enkele van Essence aan te schaffen. Die zijn een pak goedkoper en zouden naar het schijnt ook prima werken! Ik ben benieuwd!
























In mijn winkelmandje gingen mee: Nail & Hand Care Gloves, Fast Cuticle Remover, Nail Art Glitter Top Coat in 'Circus Confetti' (die jullie hier al konden zien), en de Nail Polish Corrector Pen.

De prijzen vallen trouwens heel goed mee, tussen de 1,79 en 1,99 euro!




Hebben jullie ervaring met de producten van Essence en/of aanraders?




7 reacties

  1. Ik heb de Nail polish correcter ooit eens gekocht bij het Kruidvat, maar hij ging niet zo lang mee (de combinatie van pen en mijn zwarte nagellak ging niet zo goed), Jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog geen ervaring mee dus ben wel benieuwd wat jij er van vindt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind Essence best goed qua prijs/kwaliteit! Heb die confetti-lak ook gekocht :) Vind hem wel iets te glitterachtig op mijn nagels maar langs de andere kant kon ik hem ook niet laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de glittertopcoat en die is erg leuk ! De handschoentjes zijn ok maar wel wat naar de kleine kant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die stift heb ik ook, en die vind ik wel praktisch.

    BeantwoordenVerwijderen