DIPTYQUE: SCENTED CANDLE 'MIMOSA'

donderdag, mei 24, 2012























Of het nu zomer of winter is, bij mij thuis staat altijd wel een geurkaars te branden. Zo'n geurkaars brengt niet alleen veel sfeer in huis, maar zorgt ook voor een heerlijke geur.
Ik ben heel lang fan geweest van de geurkaarsen van Rituals, vooral de 'Tea Time' variant dan.

Maar sinds ik bij Cosmeticary mijn oog heb laten vallen op de geurkaarsen van Diptyque, zouden deze sfeermakers wel eens voor een nieuwe verslaving bij mij kunnen zorgen!

De geurkaarsen van Diptyque zijn verkrijgbaar in verrassend veel geuren, en net dat maakt het zo moeilijk om er eentje uit te kiezen. Uiteindelijk besloot ik voor 'Mimosa' te gaan, een frisse bloemengeur die een beetje doet denken aan babyproducten.










































Naast geurkaarsen en huisparfums, staat het merk Diptyque natuurlijk ook gekend voor zijn heerlijke Eau de Toilettes met als topper de geur 'Philosykos'. Deze vijf geurstaaltjes kreeg ik alvast mee naar huis om uit testen!

Ok, aan de geurkaarsen van Diptyque hangt misschien een hoger prijskaartje maar als je weet dat zo'n kaars tot 60 uren brandt én dat het luxueuze glas nadien perfect dienst kan doen als kwastenhouder, maakt dat voor mij veel goed.

De volgende geurkaars die ik absoluut wil uitproberen is 'Baies', een heerlijke combinatie van rozen en cassisblaadjes.


De producten van Diptyque vind je o.a. bij Cosmeticary.
Prijs: 44 euro (190 g)




2 reacties

  1. Ik zit al aan mijn tweede fles Philosykos :) De geurkaarsen staan ook op mijn wishlist !

    BeantwoordenVerwijderen