DIORSHOW NEW LOOK MASCARA '090 NOIR'

woensdag, mei 09, 2012


Een mascara die doet wat hij belooft, het is niet iets wat van elke mascara kan gezegd worden. Allemaal zijn we wel op zoek naar dé ultieme mascara die ons indrukwekkend volle wimpers geeft.

Dior lanceert Diorshow New Look, de eerste mascara van Dior die rechtstreeks is geïnspireerd op de technieken van de professionele maquilleurs. De combinatie van het innovatieve kleine, nanoborsteltje en een doelgerichte, verzorgende serumformule zorgen voor een multidimensionaal en eindeloos weelderig volume.




Het verrassende mascaraborsteltje in XS-formaat is gemaakt uit een gloednieuw materiaal en bestaat uit twee delen die de wimpers scheiden en de wimpers van de wortel tot punt voorzien van een laagje mascara.

Dankzij de kleine microkop, dat zich bovenaan de borstel bevindt, kunnen zelfs de meest kleine wimpers worden opgenomen.










































Maar de Diorshow New Look Mascara is zoveel meer dan enkel een volumegevende mascara! De mascara werd verrijkt met een herstellend, verzorgend serum (Lash Multiplier), dat de beschadigde delen van de vezels herstelt en de wimpers dag na dag ook sterker maakt.



Ik ben alvast grote fan van deze mascara! Hij slaagt erin mijn wimpers onmiddellijk voller, langer en gekrulder te maken. Een wimperkruller is hier dus overbodig!




De 'non-smudgeformule' hecht zich trouwens in een mum van tijd zodat je niet hoeft te vrezen voor zwarte randen. De mascara blijft perfect de ganse dag zitten en kan moeiteloos worden verwijderd.


De Dior New Look Mascara is verkrijgbaar in 3 kleuren:

- '090 Noir New Look'
- '264 Bleu New Look'
- '694 Brun New Look'

Prijs: 34,42 euro



8 reacties

  1. Ik heb de Diorshow extase en daar ben ik helaas niet zo tevreden over. Dit borsteltje lijkt me echter heel fijn te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Don't know why, maar mascara is dat ene beauty-product waar ik echt niet meer dan 15€ aan kan uitgeven. Waarschijnlijk door de beperkte houdbaarheidsdatum..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit maar wel iets te duur voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een apart borsteltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Het borsteltje ziet er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh amai, dat is inderdaad een klein borsteltje; veel kleiner dan ik gewend ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou wel van zulke kwastjes, hij lijkt het goed te doen!

    BeantwoordenVerwijderen