DIOR SUMMER MIX + SWATCHES

donderdag, mei 31, 2012



Tijdens de zomermaanden mogen lippen en nagels al wat feller. Voor zij die van snoepjeskleuren houden heeft Dior de SUMMER MIcollectie gecreëerd. Vier prachtige nagellakkleuren en lipglosses die deze zomer ongetwijfeld een grote hit zullen worden en in feite in geen enkele zomergarderobe mogen ontbreken!

Ben je er nog niet helemaal uit welke exotische kleur er deze zomer op jouw lippen en nagels zal prijken, kijk dan snel even mee naar de swatches.






DIOR VERNIS GLOSS '178 Cosmo' - 24,80 euro

De nieuwe glossy nagellakjes zijn volgens mij echt een schot in de roos! Ik ben sowieso fan van nagellak met een sorbet finish, zeker in de zomer. Deze roze kleur 'Cosmo' geeft na twee laagjes precies dezelfde kleur als in het flesje en doet mij een beetje denken aan de kleur van een watermeloen.

Op de foto heb ik geen gebruik gemaakt van een top coat, zodat jullie duidelijk die hoogglans kunnen zien waar Dior het over heeft. Wel heb ik een base coat gebruikt om de transparante kleur nog mooier tot zijn recht te laten komen. Een kleine moeite met toch wel een groot verschil vind ik!



























'Lagoon' is een prachtige blauwe kleur die je al meteen in vakantiestemming brengt. De kleur is minder transparant dan het voorgaande lakje 'Cosmo', en dekt volledig met twee laagjes. Net als bij 'Cosmo' is ook hier die mooie hoogglans duidelijk te zien.





Beide lakjes zijn een droom om te gebruiken! Ze brengen egaal aan, drogen bijzonder snel en blijven moeiteloos een drietal dagen mooi. Uniek voor een lakje met sorbet finish bij mij, want meestal chippen zo'n soort lakjes vrijwel meteen.




DIOR ADDICT ULTRA-GLOSS - 29,52 euro

Tijdens de zomer voelt een lipgloss altijd net iets fijner aan dan een lipstick vind ik. De vier nieuwe zomerse Dior Addict Ultra-Gloss kleuren zorgen voor een mooie glans en houden de lippen zacht en soepel.



Links: '664 Rose Bikini', rechts: '224 Or Sunrise'





Dankzij het fijne kwastje kan je de gloss heel makkelijk aanbrengen, ideaal om snel even aan het strand of zwembad bij te werken. Een absolute zomer musthave!



De Dior Summer Mix collectie ligt vanaf 20 juni 2012 in de winkels.

Gaan jullie iets uit deze collectie aanschaffen?






8 reacties

  1. Jammer genoeg niet want mijn portemonnee laat het niet toe maar ik droom wel al weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen Dior voor mij aangezien dat toch wel wat prijzig is. Desondanks vind ik de roze nagellak en liploss erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aan de dure kant maar wat een lieve, zomerse kleurtjes! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten, dat roze lakje is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @NailTalk: Thx! :D

    @BeautyLoves: Ik ben ook fan van het roze lakje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Rose Bikini gloss ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleurtjes, perfect voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen