DIOR CROISETTE - SUMMER COLLECTION 2012 + SWATCHES

vrijdag, mei 04, 2012


Van stralend lenteweer is hier in België jammer genoeg nog geen sprake, toch weet Dior ons met zijn prachtige Croisette collectie meteen in zomerse sferen te brengen.

Zomers tinten zoals koraal en turquoise spelen de hoofdrol in deze collectie en staan beeldig bij een zongekuste huid. Kortom, Dior Croisette bevat alles om jezelf een perfecte zomerlook aan te meten!





DIORSKIN NUDE TAN - Poudre Couleur et Eclat Bonne Minne '004 Sunset' - 55,16 euro

Het eerste wat me opviel aan dit poeder is de prachtige verpakking, buitengewoon luxueus! Maar ook met de inhoud van het Poudre Couleur et Eclat heeft Dior me weten te verrassen.

Met de combinatie van verschillende tinten kan je echt alle kanten uit en is het resultaat op de huid steeds natuurlijk en stralend. De kleur die jullie hier zien is '004 Sunset', een mooie match met mijn huidtint (NC25-30).



















Uniek aan dit poeder zijn de transparante minerale prisma's die de kleur van de huid op een natuurlijke manier accentueren zonder maskereffect. Het actieve gemineraliseerd water en een extract van zoete sinaasappelen stimuleren de microcirculatie en laten de huid stralen.

Leuk extraatje: Gebruik de bijgeleverde mini-kabuki kwast voor een perfect resultaat!



DIORSKIN NUDE TAN - Nude Glow Poudre de Soleil '003 Canelle' - 51,01 euro

Net zoals het Poudre Couleur et Eclat, bevat het Poudre de Soleil het actieve complex van gemineraliseerd water en een extract van zoete appelsienen om de huid te doen stralen. Met dit poeder, dat bestaat uit één kleur, creëer je het hele jaar door een natuurlijke zonnige teint die met de mini-kabuki kwast perfect moduleerbaar is.


De kleur '003 Canelle' is een beetje te donker voor mijn huidtint, maar gaat in de zomer een prima match zijn!




DIORSHOW LINER WATERPROOF '258 Turquoise' - 23,99 euro

Deze eyeliner leek me in het begin behoorlijk flashy, maar eens aangebracht vond ik hem eigenlijk wel heel mooi! Ik denk trouwens dat deze kleur bij heel wat mensen mooi zal staan.


De eyeliner is heel aangenaam in gebruik en dankzij het ingebouwde slijpertje heb je steeds een perfecte scherpe punt. De Diorshow Liner belooft een lange houdbaarheid dankzij de waterproof formule, en dat kan ik alleen maar bevestigen.



5 COULEURS CROISETTES EDITION '654 Aurora' - 59,56 euro

Dit oogschaduwpalette 'Aurora' is haast te mooi om te gebruiken, bijna een kunstwerkje! Toch heb ik er al veel plezier aan beleefd. Het prachtige plissé motief, de textuur, de kleuren... WOW!




Vijf prachtige kleuren die perfect op elkaar zijn afgestemd en waarmee je zeker enkele mooie ooglooks mee kan maken!


Wat vinden jullie van de Dior Croisette collectie?  



De Dior Croisette make-upcollectie ligt nu in de winkels.



8 reacties

  1. Het oogpotlood zou ik wel es durven gaan halen ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het oogpotlood vind ik er mooi, wat een leuke, zomerse kleur! Het 5 couleurs palette aurora blijft denk ik toch mijn favoriet, jammer dat het zo duur is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Ik wil 't hebben, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat palette is prachtig he? Ik vind hem ZO mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt gek op deze collectie! <3 de verpakkingen en natuurlijk ook van de producten :D

    BeantwoordenVerwijderen