CHANEL: LE VERNIS '535 MAY'

woensdag, mei 23, 2012























Roze op de nagels, het blijft een klassieker! Deze mooie roze kleur komt uit de Harmonie de Printemps collection, een collectie die Chanel een tijdje geleden al uitbracht.

'May' is een babyroze crème lakje zonder shimmers dat met twee laagjes al meteen een perfecte dekking geeft.




'May' is misschien niet de meest unieke kleur, maar ik vind het in elk geval een mooie aanvulling op mijn alsmaar groter wordende nagellakcollectie. De kleur lijkt vrij koel in het flesje, maar eens aangebracht is het eigenlijk een vrij neutrale, roze kleur die de meeste huidtinten wel staat.



Opvallend trouwens aan dit lakje is de mooie glans. Hier draag ik twee laagjes 'May', zonder top coat! Voor extra houdbaarheid blijft een laagje top coat natuurlijk altijd een aanrader.




Chanel Le Vernis 'May' is verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijs: 22,88 euro



5 reacties

  1. het resultaat is precies wat streperig, of vergis ik mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil straks mijn teennagels lakken, maar ik weet niet welke kleur ik moet kiezen uit mijn stash :P misschien splendeur van chanel? dat is zo'n mooie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het een mooi kleurtje vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, supermooie kleur!!
    I'm a pink girl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! Neutraal en toch een vleugje kleur

    BeantwoordenVerwijderen