WINACTIE: KÉRASTASE CRISTALLISTE PAKKET! - AFGESLOTEN

donderdag, april 05, 2012


WIN WIN WIN!

Zijn jullie na het lezen van het artikel over het Kérastase Cristalliste gamma ook benieuwd geworden naar de producten, dan heb ik heel goed nieuws! Ik mag namelijk 3 lezeressen gelukkig maken met een Cristalliste pakketje voor luchtig en glanzend haar!

Het pakketje bevat een shampoo Bain Cristalliste (keuze uit 2 versies: fijn of dik haar), een ontwarrende balsem Lait Cristal, én het essence Lumière Liquide!


HOE KAN JE WINNEN?

- Laat een reactie na zodat ik weet dat je meedoet aan deze winactie + geef je voorkeur op (shampoo voor fijn of dik haar). 
- Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met jouw naam en adres, en vertel mij jouw slechtste kapperservaringen ooit!
- Niet verplicht, maar het geeft je wel een extra winkans: 'like' dit bericht op mijn facebookpagina of plaats deze winactie op je eigen blog. 







De Cristalliste wedstrijd loopt t.e.m. zaterdag 14 april 2012 - 23u.59 en is helaas enkel toegankelijk voor Belgische lezers! De winnaars worden persoonlijk verwittigd.

Neem zeker ook eens een kijkje op de website www.cristalliste.be/nl!

Veel succes!




32 reacties

  1. Ik doe graag mee aan deze actie (mijn voorkeur: shampoo voor fijn haar). Het mailtje volgt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie! Ik doe mee! Shampoo voor fijn haar graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeej! Ik doe heel graag mee! Mijn voorkeur gaat naar de shampoo voor dik haar ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give-away, wuhoee! Ben zo benieuwd naar deze producten!
    Ik doe graag mee met deze winactie, mijn voorkeur gaat uit naar producten voor fijn haar.

    Ik mail je zo mijn horrorverhaaltje :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik doe mee, en stuur je zo mijn grootste kappersblunder everrr :) Ik heb zeer dik haar, dus het zou ook fijn als ik daarvoor een shampoo mocht winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk initiatief! Mijn fijn haar wil best wel eens de shampoo uitproberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh fijn! :D Ik doe mee.
    Heb mijn kappersincident gestuurd en ik ga voor de productjes voor fijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heyy !!
    Leuke win-actie :)
    Ik zou graag willen meedoen en kies de producten voor fijn haar.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertoffe winactie!
    Ik doe graag mee en dit voor de producten voor dik haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe mee! Shampoo voor dik haar aub.
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook nog meedoen. Ik kies voor de fijn haar producten, aangezien ik echt weinig haar heb ;) En dun ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke haarproducten, ik doe graag mee!
    Optie dik haar aub :)

    Mijn verhaaltje volgt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke actie!
    Ik heb dik haar en doe dus zeker mee! Mailtje komt er zo aan!
    Veel liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee & ik ga voor het pakketje voor dik haar!

    x Mailtje is onderweg !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke actie! Ik ben erg benieuwd naar de producten dus ik doe zeker mee. Ik ga voor de shampoo voor dik haar. Mailtje komt eraan, :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke winactie! Ik ben echt super benieuwd naar de producten, heb er al veel over gehoord en gelezen! Ik doe dan ook graag mee aan deze winactie. Ik heb vrij veel haar en doe dus mee voor de producten voor dik haar !! Groetjes jessica (jessdann@live.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehw, the curiousity :D Ik doe mee!
    Voor fijn, heeeeel fijn haar.

    Ik volg je via bloglovin en facebook (nathalie verstraeten, natlie_v@hotmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toffe actie. Ik doe graag mee voor de fijne haren shampoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wéér zo een leuke actie Eva! Ik stuur je zo dadelijk een mailtje. (Heb geen fb of een eigen blog. Ik volg je wel via bloglovin'. Ahja, de voorkeur gaat uit naar de shampoo voor fijn haar :-).

    groetjes,
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tuuuuurlijk doe ik graag mee leuke actie ;))

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fijne actie om kennis te maken met deze producten!
    Graag doe ik mee voor de shampoo voor dik haar.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke winactie weer!
    Ik zou graag willen meedoen, voor de shampoo voor fijn haar.

    Ik heb je ondertussen een e-mailtje gestuurd over mijn horror- kapperservaring met mijn zus die haartooi volgt.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe mee aan de winactie en mijn voorkeur gaat uit naar de shampoo voor fijn haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook mee aan de winactie. Ik heb eerder dik haar.
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou heel graag een pakket voor dik haar willen winnen :) Een mail met bijhorend horrorverhaal volgt! x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik heb krullend haar, dus denk eerder fijn dan dik :)

    mail volgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hey
    ik kan altijd een nieuw haarverzorgingspakketje gebruiken ! ik heb echt heel fijn haar.
    Liefs,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, ik zou heel graag het pakketje voor fijn haar winnen! Mailtje volgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke winactie. Ik heb al zoveel goede reviews gelezen over deze producten dat ik echt sta te springen om ze uit te proberen. Ik zou kiezen voor de shampoo voor fijn haar. Het mailtje volgt direct (van het adres eva_verhoeven@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil ook graag meedoen aan de winactie. Mijn matrix shampoo is bijna op en dan zou de kerastase een welgekome afwisseling zijn! De verpakking ziet er trouwens ook leuk uit. Ik kies voor fijn haar, ik heb zelf enorm fijn haar wat niet altijd even handig is.
    Binnen 5 min volgt een mailtje!

    xxx Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen