WIN: NUXE 'HUILE PRODIGIEUSE 20th ANNIVERSARY! - AFGESLOTEN

maandag, april 16, 2012


20th ANNIVERSARY EDITION


De multifunctionele droge olie 'Huile Prodigieuse' van Nuxe is voor vele vrouwen en beroemdheden over de hele wereld ondertussen een dagelijks begrip geworden om hun gezicht, huid en haar glanzend en gezond te houden. Een niet vette formule zonder siliconen die naast vitamine E maar liefst 6 kostbare plantaardige oliën bevat die de huid voeden, herstellen en verzachten.

Ook ik ben grote fan van deze bijzondere olie (check het artikel hier) die dit jaar zelfs haar 20ste verjaardag viert! Speciaal voor deze gelegenheid kreeg de flacon een nieuw luxueus jasje, wat verwijst naar 20 jaar liefde tussen de vrouw en Nuxe 
























Om de 20ste verjaardag van Huile Prodigieuse in stijl te vieren mag ik van Nuxe maar liefst vier flesjes van deze mythische olie wegschenken!

Het enige wat ik van jou wil weten zijn de 6 verschillende kostbare oliën die Huile Prodigieuse bevat.
Meer info vind je op de website van Nuxe.



HOE KAN JE WINNEN?

- Laat een reactie na zodat ik weet dat je meedoet aan de winactie.
- Stuur een mailtje met jouw gegevens + antwoord op de wedstrijdvraag naar beautyblog.eva@gmail.com
- Niet verplicht maar het geeft je wel een extra winkans: 'like' deze wedstrijd op mijn facebookpagina of maak de wedstrijd bekend op je blog.



De wedstrijd loopt tot en met vrijdag 20 april 2012 - 23u.59 en is enkel toegankelijk voor Belgische deelnemers. De vier winnaars worden persoonlijk verwittigd.


Veel succes!




22 reacties

  1. Ik ga ook meedoen. Zo luxueus, kan ik niet laten liggen. Ik ben al verliefd op 't flesje alleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige winactie! Ik hou echt van de Huile Prodigieuse, de flesjes vliegen er hier door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier wel heel benieuwd naar, heb deze nog niet geprobeerd :o)
    Ik doe dus graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie actie! Ik doe mee!

    Groetjes
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe mee!
    groetjes, mélanie (melanie_staes@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hier zo'n fan van! Tuurlijk doe ik mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Eva,

    Leuke winactie! Ik doe mee :)!
    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe mee! Ik heb natuurlijk ook geliked op FB.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo

    Ik doe erg graag mee met deze toffe actie, ik heb je toegevoegd als vriend op facebook, en als mijn verzoek aanvaard is zal ik jouw actie uiteraard leuk vinden.

    Groeten Alena V.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi!

    Ik probeerde eerder al een comment na te laten, maar blijkbaar is dat niet gelukt :). Superleuke actie, ik doe héél graag mee!

    Liefs,
    Melanie x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke winactie! Ziet er fantastisch product uit! Zou goed zijn voor mijn droge huid! Ik heb je alvast een mailtje gestuurd met mn antwoord op je vraag en met mijn gegevens! Vele groetjes van een trouwe lezer van je blog ;-)
    Ik heb trouwens ook je fp geliked en de winactie !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey!

    Ik wou hem deze week nog gaan kopen, maar dan doe ik liever eerst mee aan de wedstrijd ;o) Dus count me in!

    Xoxo Melody

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winactie. Ik doe mee (mijn emailadres is eva_verhoeven@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee! Ik like je via bloglovin en facebook (nathalie verstraeten)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ps: Ik vind de wedstrijd zelf niet terug op je facebookpagina? Volgens mij ligt het aan dat timeline ding of zo want al de rest zie ik er wel gewoon op. Anyways, moest hij nog opduiken dan like ik het graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe graag mee met deze leuke actie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik doe graag mee op de valreep!

    BeantwoordenVerwijderen