SOME SHOPPING!

donderdag, april 19, 2012

































Tegen een namiddagje shoppen met de boyfriend zeg ik nooit nee, zeker niet wanneer Wijnegem Shopping Center op de planning staat. Ideaal zeg ik voor wie in alle comfort in de leukste winkels wil shoppen, zonder het frisse weer te moeten trotseren.

Eerste stop was Planet Parfum, hier kocht ik dit OPI-setje met daarin een grote tube Avoplex Hand & Nail Cream, het flesje Avoplex Nail & Cuticle Oil kreeg ik er gratis bij.



Naar een paar leuke comfortabele sandalen was ik al een eeuwigheid op zoek, en bij Sacha vond ik uiteindelijk deze zomerse exemplaren waar ik meteen verliefd op werd! Ze passen trouwens perfect bij de nieuwe nagellakkleur 'Tentation' van Chanel!



Niet helemaal nieuw, maar wel leuk om de teennagels af en toe van een ander kleurtje te voorzien zijn deze vier Essie-lakjes. En nu maar wachten op de zon!




7 reacties

  1. Leuk geshopt ! Ben benieuwd naar de OPI Avoplex.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sandaaltjes zijn leuk! En uiteraard die vrolijke Essie lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie collectie van spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spulletjes! Die sandaaltjes zien er comfortabel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie sandaaltjes ! De kleur is echt erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geshopt! De sandaaltjes zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen