ROSES ULTIMES DE CHANEL: LE VERNIS '549 DISTRACTION'

vrijdag, april 27, 2012


1, 2, 3... Can you say addiction?


Geloof het of niet maar na de kleurtjes 'Frisson' en 'Tentation' ben ik ook voor 'Distraction', de derde kleur uit de collectie Roses Ultimes de Chanel gegaan. Tja, je bent een nagellakfreak of je bent het niet.

Rest nog een kleurtje 'Attraction', een witte parelmoer die ik toch maar netjes heb laten liggen aangezien ik al iets gelijkaardig in mijn collectie zitten heb.



Koraalkleurtjes zijn deze zomer helemaal in en 'Distraction' is daar een heel mooi voorbeeld van! Het is een prachtige kleur met een mooie subtiele microshimmer, zonder te roze of oranje te zijn.



Hier zie je trouwens die prachtige microshimmer door het flesje heen!


Net zoals de andere twee lakjes uit de collectie, is ook 'Distraction' een plezier om mee te lakken! Droogtijd en houdbaarheid zijn zoals altijd dik in orde! Mij hoor je dus niet klagen!



Twee laagjes 'Distraction' geeft dit resultaat. #pretty



Le Vernis '549 Distraction' is o.a. verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
Prijs: 22,88 euro



10 reacties