PHILOSOPHY 'MELON DAIQUIRI'

woensdag, april 25, 2012

Sinds ze bij Ici Paris XL ook producten van Philosophy verkopen, heb ik nog meer redenen om deze winkel even binnen te springen want naast een compleet gamma aan verzorgingsproducten en parfums (waar zeker enkele aanraders tussenzitten), heeft het merk ook een aantal verrukkelijke badproducten in het gamma zitten! 
























Bij Philosophy zijn ze van mening dat je dagelijkse douche een sensorische ervaring moet zijn, een moment om jezelf te verwennen en te relaxen. Om het nog makkelijker, en dus ook aangenamer te maken, kan je deze shower gels eveneens als shampoo of badschuim gebruiken, een 3-in-1 dus!



Op dit moment ben ik helemaal verkocht aan de showergel 'melon daiquiri', echt om van te watertanden! Lekker zoet zonder overheersend te zijn.




Met zijn romige textuur is deze shower gel een waar genot om te gebruiken. Hij ruikt zalig, schuimt prima en is eigenlijk ook wel zuinig in gebruik vind ik. Maar het grootste pluspunt is vooral dat hij de huid ook hydrateert, geen trekkerig gevoel achteraf dus!

De volgende geur die ik wil uitproberen? Senorita margarita!


Philosophy shampoo, shower gel & bubble bath is exclusief verkrijgbaar bij
Ici Paris XL. (5 geuren: 'cinnamon buns' - 'senorita margarita' - 'vanilla birthday cake' - 'raspberry sorbet' - 'melon daiquiri').

Prijs: 17,50 euro (480 ml)





9 reacties

  1. Hmmm, yummie! Ziet er gewoon al zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, ik heb nog geen ervaring met hun douchegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ze wel nogal prijzig maar klinkt echt heerlijk ! Vraag me af als ie degelijk werkt als shampoo. Sounds dodgy :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk: zo'n lekker grote dikke fles :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik probeerde nog geen enkel Philosophy product, maar ben het wel van plan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmm fruit Daiquiri's, my favorite cocktails :) wil ik wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, deze is ook mijn favoriete geur!!

    BeantwoordenVerwijderen