GUERLAIN TERRACOTTA 'SUN IN THE CITY'

vrijdag, april 20, 2012


Als ik aan Guerlain denk, denk ik automatisch aan de populaire Terracotta-poeders waarvan mijn moeder er vroeger standaard altijd eentje in de handtas zitten had. Naast het Terracotta Bronzing Powder en het Terracotta 4 Seasons Bronzing Powder, die deel uitmaken van het vaste assortiment, komt het merk elk jaar met enkele nieuwigheden.



Eén daarvan is het Terracotta Summer in the City 'Poudre Eclat Métal Attrape Soleil', een prachtig (highlight)poeder waarmee je deze zomer makkelijk enkele zonnige accenten kan aanbrengen op gezicht en lichaam.



Niet alleen het doosje is bijzonder, let ook op het prachtige motief dat wel een geweven stukje stof lijkt! Het poeder voelt bijzonder luxueus aan en heeft een beetje de textuur van een crème die eens op de huid aangebracht, verandert in een poeder.




Het Poudre Eclat Métal Attrape Soleil breng je overal aan waar je een zonnig accent wilt hebben zoals op de ogen, gezicht en décolleté. Heb je een lichtere huidstint zoals ik, dan kan je het poeder heel subtiel aanbrengen met bijvoorbeeld de 187 brush van MAC.


Het doosje is best wel groot en bovendien heel zuinig in gebruik, je hoeft dus helemaal geen schrik te hebben dat je snel de pan zal raken!



Hier zien jullie het poeder op de huid, waarbij het links helemaal in de huid is geblend.
Mooi toch?


De Guerlain Terracotta Sun in th City collectie is verkrijgbaar bij de parfumerie.


- Terracotta Light (02 Blondes - 03 Brunettes - 04 Sun Blondes - 05 Sun Brunettes): 45,43 euro
- Terracotta Brush: 35,34 euro
- Terracotta Blush (02 Sunny Pink - 03 Spicy Coral): 38,37 euro
- Terracotta Sun in the City: 60,59 euro



7 reacties

  1. Ik heb al staan twijfelen om hem te kopen, zooo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het is echt prachtig! Een mooie aankoop zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke blog & reviews heb je!
    p.s. hoe krijg jij die balk helemaal boven aan ook wit.. (mijne is blauw?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben veel te bleek voor dit product denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen