GIVENCHY CROISIÈRE - COLLECTION 2012

woensdag, april 18, 2012


Dankzij Givenchy Croisière kan u voortaan het hele jaar door van een stralende bruine teint genieten, alsof u net een vakantie achter de rug heeft. Deze nieuwe, én permanente lijn maakt voortaan deel uit van het vaste Givenchy-assortiment, waardoor de zomer eindeloos blijft duren.



Helemaal nieuw is het Poudre Bonne Mine, het eerste poeder zonder talk die de huid een zonnige gloed geeft en de teint laat stralen. Een exclusieve textuur die zorgt voor een extreem natuurlijke finish met het gevoel van een tweede huid.



Het resultaat van het Poudre Bonne Mine op de huid is echt heel mooi, zeker wanneer je hem aanbrengt met de kabuki, eveneens van Givenchy.

Tijdens de persvoorstelling kon ik de drie kleurtjes uitgebreid testen op de hand, en ik was meteen onder de indruk. Vaak zijn zonnepoeders, hoe licht ze ook zijn, gewoon te donker voor mij. Met het Poudre Bonne Mine krijg je een transparante, zonnige gloed die toch heel naturel oogt.



In België is het Poudre Bonne Mine verkrijgbaar in 3 kleuren: N°2 Douce Croisière, N°3 Ambre Croisière en N°4 Extrême Croisière.

Hier zien jullie kleur N°3 Ambre Croisière, die nu nog een klein beetje te donker is voor mijn huid. De perfecte kleur voor mij is N°2 Douce Croisière, en die ga ik eerstdaags zeker nog aanschaffen!



Ook het lichaam krijgt een zonnig kleurtje! Na het succesverhaal van Mister Radiant Visage, de gel die het gelaat van een natuurlijke bruine teint voorziet, brengt Givenchy nu in beperkte editie Mister Radiant Body uit.



De gelformule bevat kleine gekleurde bolletjes en antioxiderende vitaminen die de huid een natuurlijke bruine kleur en mooie zonnige glans geven.

Net als Mister Radiant Visage, kan deze verfissende gel het hele jaar door aangebracht worden om de natuurlijke kleur van de huid te sublimeren.




Om de lippen optimaal te hydrateren en te beschermen is er de Baume Gloss, een hydraterende balsem met galamboter en microsfeertjes van hyaluronzuur die de lippen voller maakt.

De Baume Gloss bestaat in 2 kleuren: N°1 Naturel Croisière, een natuurlijke kleur voor elke dag en N°2 Pink Croisière, zachtroze voor glanzende lippen.


De collectie Givenchy Croisière is vanaf 13 maart 2012 exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.


- Poudre Bonne Mine: 47 euro
- Gloss Baume: 27 euro
- Mister Radiant Body (100 ml): 47 euro
- Mister Radiant Visage (30 ml): 35 euro



6 reacties

  1. Mr Radiant lijkt mij echt super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze collectie is echt super mooi, ik hou echt van deze tinten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk uit naar een review van mr radiant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gevallen voor hun kabuki, zo zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @BeautyLoves: Echt hé! Staat al op de wishlist! :D

    BeantwoordenVerwijderen