EASTER... THE DAY AFTER

maandag, april 09, 2012

Naast de talrijke chocolade eitjes die hier de laatste dagen massaal zijn gearriveerd én gedegusteerd, brachten de paasklokken ook nog enkele andere leuke dingen mee die gelukkig minder calorierijk zijn!



Mijn vriend wist dat ik helemaal weg ben van de nieuwe Miss Dior Eau Fraîche. Deze week kwam hij op een avond met een flesje naar huis en sindsdien draag ik hem elke dag. #Biglove! 


Deze paaskuikens gemaakt van papier-maché, kocht ik in een piepklein winkeltje in Gent. Ze brengen een instant lentegevoel in huis!


Later deze week bracht de postbode dit flesje Moroccanoil bij me thuis. Of het inderdaad zo'n wondermiddel is voor het haar lezen jullie hier binnenkort!


Dit weekend ging ik nog even langs bij Ici Paris XL (m'n vriend denkt soms dat ik er een abonnement heb ;)) om er de fuchsia roze nagellak 'Tentation' van Chanel te halen. Hij is écht prachtig, binnenkort een NOTD hiermee! 


Fijne paasmaandag iedereen!




11 reacties

  1. Vrolijk Pasen en oh, wat een heerlijke spulletjes!!
    Ik wil eigenlijk wel eens gaan snuffelen aan die Miss Dior!
    En ik ben benieuwd naar de Chanel en de Maroccanoil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw :D die parfum zou ik ook wel willen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy easter to you too! :)
    En die nagellak van Chanel is gorgeous <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ben erg benieuwd naar Moroccanoil! De verpakkingen zien er ook zo leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Miss Dior Eau Fraiche ruikt zoo lekker fris!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde is... de hints van het meisje oppikken^^ Hoe superlief van hem :)
    Benieuwd naar het Dior-lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de Miss Dior Chérie gekregen voor m'n Nieuwjaar en already loving it! Veel plezier er mee en dat lakje ziet er suuuuupermooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen