DIOR ADDICT EXTREME COLLECTIE

woensdag, april 04, 2012

Tussen mij en de nieuwe Dior Addict Extreme collectie is het liefde, grote liefde!
Want naast het felroze duo 'Plaza', dat jullie hier eerder al konden bewonderen, sleur ik van nu af nu aan ook de drie andere kleurtjes mee!

Maak snel kennis met 'Rivièra','Incognito' en 'Lucky'! Drie prachtige kleuren lipstick mét matchende nagellak.



V.l.n.r.: Rivièra, Incognito en Lucky

Net als 'Plaza' (check de swatches hier), zijn ook deze kleurtjes een droom om aan te brengen. Ze geven net voldoende kleur en een ongelooflijk mooie glans!


En dan zijn er uiteraard nog de lakjes waar ik mijn hart aan heb verloren. Drie zomerse kleuren met het meest handige borsteltje, een sneldrogende formule, én een goede houdbaarheid. Welke nagellakfan kan daar aan weerstaan?

Mijn favoriete kleur? Heb ik niet, ik vind ze gewoon allemaal mooi!


Rivièra


Incognito


Lucky


Rivièra

Incognito


Lucky


Voor welke kleur gaan jullie? Rivièra, Incognito of Lucky?


De Dior Addict Extreme collectie ligt nu in de winkels!

- Dior Addict Extreme lipstick: 33,02 euro
- Dior Vernis: 24,81 euro




9 reacties

  1. Stond ik maar met oranje tinten! vind het een heel mooie trend (en die lipstick wahh) maar het staat niet iedereen helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!! op de wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rivièra vind ik erg mooi ! Lekker zomers kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt zomers,zeker de rivièra.

    BeantwoordenVerwijderen