CHANEL: LE VERNIS '543 FRISSON'

woensdag, april 11, 2012


Nagellakfans zoals ik kijken echt al maanden uit naar de nieuwste collecties.
De nagellakkleurtjes bij Chanel zijn elk seizoen opnieuw een topper, en dat is met de collectie Roses Ultimes de Chanel niet anders.

Voor Roses Ultimes de Chanel bedacht het Franse modehuis zes nieuwe lipglosses en vier nieuwe nagellakkleuren, van delicaat roze tot opvallend fuchsia, perfect voor de zomer!
























Het pastelroze lakje 'Frisson' mocht als eerste mee naar huis, waar het niet snel genoeg kon worden getest. Sommigen vinden roze nagellak misschien een beetje saai, maar de subtiele shimmer geeft deze kleur toch iets extra.
























De fijne gouden shimmers die erin verwerkt zitten geven een heel mooi effect, waardoor de roze kleur als het ware opleeft. Ik heb de afgelopen maanden al heel wat roze lakjes zien passeren, en 'Frisson' behoort toch wel tot m'n favoriet!




Twee laagjes geven een semi-dekkend resultaat, ideaal voor wie het niet zo heeft begrepen op transparante kleurtjes. De kleur lakt mooi egaal en droogt prima! Een must have voor iedere nagellakfan!



De collectie Roses Ultimes de Chanel ligt nu reeds in de winkel!


Volgende week krijgen jullie de kleur 'Tentation' te zien! #flashy
Stay tuned!




12 reacties

  1. Echt zo'n leuk kleurtje dit!
    Lijkt 'ie trouwens niet een beetje op Morning Rose? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Esmay: Ik heb Morning Rose niet in mijn bezit, maar ik denk dat Frisson een tikje lichter is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kocht pas een lakje van opi: pedal faster suzi. ook een helderroze kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chanel does it again ...

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

    BeantwoordenVerwijderen