CHANEL: LE VERNIS '541 TENTATION'

dinsdag, april 17, 2012


Sommige nagellakkleurtjes blijven al wat langer in gedachten dan andere...
Dat was precies hetgene er gebeurde toen ik voor het eerst de collectie Roses Ultimes de Chanel zag. Eenmaal in de winkel was ik er nog niet helemaal uit voor welke kleur ik zou gaan, want eigenlijk zijn ze alle vier mooi!

De eerste kleur die mee naar huis mocht was het pastelroze 'Frisson', wat later gevolgd door deze zomerse fuchsia kleur 'Tentation'. En... sinds afgelopen weekend ben ik ook bezweken voor 'Distraction' een prachtig koraalkleurtje, dat jullie volgende week te zien krijgen!

'Tentation' is de meest felle kleur uit de collectie Roses de Ultimes de Chanel. Deze fuchsia kleur met blauwe ondertoon kreeg een fijne shimmer mee wat hem extra speciaal maakt. Ik vind hem heel mooi, zeker in combinatie met een felgekleurde outfit.



Net als het andere lakje uit de collectie lakt 'Tentation' netjes en zonder strepen. Ik breng trouwens vooraf altijd een goede base coat aan, afgewerkt met een top coat en merk dat de houdbaarheid daardoor aanzienlijk wordt verlengd!





Do you like it?





13 reacties

  1. Erg mooi! Heel zomers. Ik twijfel altijd of het z'n prijs wel waard is, zo'n Chanel lakje x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kleur! Dit is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Heb er nog bij staan twijfelen om hem te kopen... En nu heb spijt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kleur!
    Jammer van het prijskaartje idd :( Ik studeer nu nog, maar als ik werk wil ik me toch af en toe n keertje zo'n lakje gunnen^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een kleurtje dat in het oog springt.

    wat voor een kwastje heeft ie eigenlijk, smal of breed?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Margot: Ik ben heel tevreden over de nagellakjes van Chanel. Ik vind ze dus zeker hun centjes waard! ;-)

    @BeautyLoves: Haha, toch niet! Er is nog een 4de kleur, maar die leek mij heel goed op iets wat ik al heb. :D

    @Saskia: Het is een vrij standaard kwastje, eerder smal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lie it? I love it ;)
    Heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alhoewel dat ik hem héel mooi vind zou ik toch niet zoveel geld uitgeven aan een Chanel lakje...want ik vind ze te duur voor wat ze zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat een mooi kleurtje! Als ik echt verliefd word op een Chanel lakje betaal ik wel graag de prijs. Vind het echt goede kwaliteit en dan kan het wel een keertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen