PERSOONLIJK: SUNNY MOMENTS!

maandag, maart 26, 2012

Aan zon en warmte geen gebrek deze dagen, een bruin kleurtje daarentegen? Aangezien ik afgelopen zaterdag was uitgenodigd voor een huwelijksfeest, en een zomerse outfit net iets beter staat mét een kleurtje, besloot ik enkele dagen ervoor aan het smeren te gaan...

In het verleden had ik al eens nare ervaringen met zelfbruiners (lees vlekken), dat ik er toch een beetje schrik voor had. Gelukkig is dat met de Gelée Autobronzant Hydratante van Nuxe goed meegevallen!

Deze zelfbruiner voor gelaat én lichaam geeft slechts een vleugje kleur, wat zorgt voor een heel natuurlijke kleur. Uiteraard kan je je bruine kleurtje intenser maken door het dagelijks aan te brengen. Binnenkort meer daarover!

De nagels kregen twee laagjes 'Olé Caliente' uit de lente/zomercollectie 2012 van Essie. Een perfecte feestkleur!


Ook de mama kwam even langs om me deze prachtige bos tulpen te bezorgen! Thanks!

En kreeg ik een leuk pakje met het Masque Gomme de Nuit van Sampar in de brievenbus!


Enjoy the sun!
xxx




5 reacties

  1. leuk :) ben benieuwd naar de zelfbruiner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook terug aan de zelfbruiner, deze klinkt alvast goed! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfbruiner ftw! Ik heb het nodig, want mijn benen hebben al zo lang geen zon meer gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!!
    Die zelfbruiner klinkt goed!
    En wat een mooi nagellakkleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen