SHOPPING: THE BASICS!

maandag, maart 19, 2012


Mijn laatste bezoekje aan Antwerpen (a.k.a. mijn favoriete shoppingstad), dateert ondertussen van een tijdje geleden. Een héle tijd geleden! En zo trokken m'n moeder en ik afgelopen weekend richting Antwerpen in de hoop enkele leuke stuks te scoren.

Op de verlanglijst maar niet gevonden: een paar mooie, comfortabele schoenen (of sandaaltjes) met een niet te hoge hak. Uiteindelijk werd het dit paar zwarte ballerina's van Geox, zeer basic maar ohzo comfortabel!


Met de Curve ID collectie van Levi's kan je eigenlijk nooit verkeerd doen. Het is dé perfecte jeans die ook nog eens ongelooflijk comfortabel zit. Ik kocht ondertussen al m'n derde exemplaar (Demi Curve Slim Leg) en zou ze voor geen cent meer willen missen. Eindelijk eens een jeans die mooi aan de taille aansluit!



Volgens de BF heb ik er een nieuwe verslaving bij: lippenbalsems! Deze lip balm van Chanel  heeft intussen een plaatsje in de tas veroverd en is goed op weg om holy grail materiaal te worden! De top coat van Chanel viel eerder al goed in de smaak, dus besloot ik om er deze keer ook maar de base coat bij te kopen.

Ook daar zullen jullie zeker nog een apart artikel van zien voorbijkomen!


Jeans: Levi's Demi Curve Classic Slim Leg
Peep Toes Flats: Geox
Lip Balm: Chanel Hydramax+ Active Nutrition
Protective Base Coat: Chanel




10 reacties

  1. Mooi geshopt ! Ben nu wel es benieuwd naar zo'n levis jeans !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geshopt! Ik heb ook net een Lev's Curve ID gekocht, zit echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor echt zo'n goede dingen over de Levi's Curve ID :). Echt leuke dingen heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, leuke shoplog! Ik heb ook een aantal Geox-sandalen, zijn inderdaad comfortabel.
    De Levi's ID heb ik nog niet gepast, maar het lijkt me wel wat voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schoentjes zijn cute! Niet verwacht dat ze van Geox zouden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, ik zoek ook nog mooie basic ballerina's, deze zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In welke winkel heb je die gekocht in Antwerpen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @BeautyCrumble: Ik heb die van mij in de Inno gekocht, maar zag ze ook staan in de Geox-winkel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah oké want ik vind ze echt heel mooi. En daar krijg je geen blijnen of zo in he t.o.v schoentjes van de h& m of zo x

    BeantwoordenVerwijderen